جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

اس ام اس فلسفی و جملات زیبا از سخنان بزرگان سری 3

مجموعه اس ام اس های زیبای فلسفی را امروز قرار داده ایم که می توانید با رفتن به ادامه مطلب این اس ام اس های زیبا را مشاهده کنید


                       

ادامه مطلب ...

گوشی شما در کدام کشور تولید شده است ؟

آموزش فهمیدن کشور سازنده و کارایی گوشی نوکیا اگر شما دوست دارید که بفهمید گوشی تلفن همراه شما مال چه کشوری است. و بدانید فروشنده سر شما را کلاه گذاشته یا نه آیا شما دوست دارید که بدانید کارائی گوشی تلفن همراهتان خوب است یا نه اگه می خواهید به جواب برسید حتما این پست را مطالعه کنید.ادامه مطلب................

ادامه مطلب ...

پیغام خطا های سیمبیان ویرایش سوم چیست ؟

حتما در هنگام نصب برنامه های سیمبیان سری 60 ورژن 3 به خطاهای برخورد کرده اید اگر نمیدانید مشکل از کجاست و یا اینکه این مشکل رفع میشود یا خیر به ادامه مطلب مراجعه کنید این پیغام ها بصورت کامل در ادامه مطلب قرار داده شده اند.

ادامه مطلب ...

سری ۲ اس ام اس های فلسفی

سری 2 از مجموعه اس ام اس های فلسفی و عارفانه را برای شما عزیزان قرار داده ایم


                           

ادامه مطلب ...

اس ام اس های خنده دار سرکاری جالب سری ۴

اس ام اس های سرکاری و خنده داری را در ادامه مطلب برای شما آماده کرده ایم که امیدواریم شما را اندکی شاد و سرگرم کند.


                                           

ادامه مطلب ...

اس ام اس های فلسفی سری ۱

مجموعه چندین اس ام اس فلسفی زیبا و جدید سری جدید که برای شما عزیزان تهیه گردیده شده است


                        

ادامه مطلب ...

امید

تنها بازمانده یک کشتی شکسته توسط جریان آب به یک جزیره دور افتاده برده شد ،او با بیقراری به درگاه خداوند دعا میکرد تا او را نجات بخشد ، او ساعت ها  به اقیانوس چشم میدوخت ، تا شاید نشانی از کمک بیاید اما  هیچ چیز بهد چشم نمی آمد .

سرآخر ناامید شد و تصمیم گرفت که کلبه ای کوچک خارج از ساحل بسازد تا از خود و وسایل اندکش بهتر محافظت کند ،روزی پس ار آنکه از جستوجوی شکار بازگشت خانه کوچکش را در آتش یافت ، دود به آسمان رفته بود ،بدترین چیز ممکن رخ داده بود ،او عصبانی و اندوهگین فریاد زد : خدایا چگونه توانستی با من چنین کنی ؟

صبح روز بعد او با صدای کشتی که به ساحل نزدیک میشد از خواب برخاست ،آن کشتی می آمد که او را نجات دهد .

مرد از نجات دهندگانش پرسید : چطور متوجه شدید که من اینجا هستم ؟ آنها در جواب گفتند : ما علامت دودی را که فرستادی ، دیدیم !

ترفند اجرای فرمت Dat در گوشی های موبایل

تا به حال شده که بخواید فایل هایی به غیر از mp3 و...که گوشیتون اون رو نمیشناسه رو به وسیله گوشیتون اجرا کنید...حتما برای حل این مشکل نرم افزاری مثل Core player و run و... نرم افزار های متععددی را اجرا کردید و کارتون راه افتاده. اما همان نرم افزار ها همه ی فرمت ها رو نمی تونند بخونن. مثلا: فایل های .DAT را نه گوشی می تونه بخو نه و نه نرم افزار های دیگه ...برای اینکار راه حلی برای مشکل شما می گم که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.


                                  

ادامه مطلب ...

ترفندی برای تمام صفحه کردن بازی های جاوا در گوشی های 5800

آیا تا به حال شده است که بازی ای با فرمت جاوا روی گوشی 5800 خود نصب نمایید ؟ اگر نصب کرده اید حتما متوجه شده اید که برخی از بازی ها ی جاوا برروی این گوشی بصورت تمام صفحه (فول اسکرین ) نمی باشند و ما امروز ترفندی را برای شما  قرار داده ایم که شما به آسانی می توانید این مشکا را بر طرف کنید.


                          

ادامه مطلب ...

ترفند بکارگیری از کلمات گ چ پ ژ در گوشی های زبان عربی

ترفندی برای گوشی های نوکیا مه به صورت عربی هستند و حروف گ ژ پ چ را ساپورت نمیکنند که شما میتوانید به وسیله این ترفند از این حروف استفاده کنید.


                     

ادامه مطلب ...