جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

حواشی دیدار تیم های داماش و پرسپولیس

موضوع : اخبار حاشیه ای ،یکشنبه 30 آبان 1389 ، ساعت : 12:42 ب.ظ


                                            


به نقل از خبرنگار اعزامی به ورزشگاه ، همان طور که قبلا اعلام شده بود درهای ورزشگاه عضدی رشت راس ساعت 11:30 باز شد.

* نکته جالب این بود که ظرف کمتر از نیم ساعت قسمت پرسپولیسی ها که شامل 10 تا 15 درصد گنجایش ورزشگاه بود ( بیش از 2000 نفر ) کاملا پر شد.

* هوادران داماش هم حدودا نزدیک به 1000 نفر هم اکنون در ورزشگاه حضور دارند.





ترکیب احتمالی پرسپولیس

ـ‌ پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف داماش گیلان خواهد رفت. اینطور که از شواهد و قرایین پیداست علی دایی قصد دارد تنها با یک تغییر تیمش را نسبت به بازی قبل راهی میدان رشت کند.
براین اساس علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، سپهر حیدری، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری،‌حسین بادامکی،‌ مازیار زارع، محمد نوری،‌ هادی نوروزی، امیرحسین فشنگچی و اشپیتیم آرفی یازده بازیکنی هستند که مقابل داماش به میدان می‌روند. گفتنی است که عملکرد نه چندان مناسب جلال اکبری و شایعاتی که این روزها در خصوص قرار گرفتن او در لیست مازاد به گوش می‌رسد با حضور مجتبی شیری در ترکیب اصلی به عنوان مدافع چپ افزایش پیدا خواهد کرد.

شیث : با پرسپولیس به آن دنیا می‌روم

موضوع : مصاحبه ، مصاحبه اختصاصی ،شنبه 29 آبان 1389 ، ساعت : 01:03 ب.ظ

                           


                                          


همان طور که خبر دارید پس از پایان جلسه باشگاه پرسپولیس، خبر اخراج شیث رضایی از این تیم به سوژه بزرگ سرخ‌ها در روزهای پرآرامش و کم‌حاشیه این باشگاه تبدیل شد.
کاپیتان دوم سرخ‌ها که حالا از سه، چهار تیم لیگ‌برتری پیشنهاداتی را در اختیار دارد، بیشتر از آن چیزی که تصورش را می‌کنید پرسپولیس را دوست دارد. مصاحبه ما با شیث رضایی را بخوانید...




* از جلسه باشگاه پرسپولیس خبر داری؟
شما که بهتر از من از این جلسه خبر دارید، چرا می‌پرسید؟

* حتما باز هم نمی‌خواهی در مورد این اتفاقات صحبت کنی؟
چرا صحبت نکنم؟ اتفاقا می‌خواهم صحبت کنم. شش ماه است که حرف نزده‌ام، ولی حالا می‌خواهم صحبت کنم.
* می‌خواهی افشاگری و یا از این‌جور کارها بکنی!
من اهل این حرف‌ها نیستم. همه فکر می‌کنند الان با توجه به حکمی که اعلام شده، می‌روم و پشت‌سر دایی و بقیه حرف می‌زنم اما من دایی را دوست دارم و به او احترام می‌گذارم. باز هم در مورد دایی حرفی ندارم. او جزو اسطوره‌های فوتبال ماست و برایش احترام قائل هستم.
* بالاخره مشکل دایی با تو چه بود؟
نمی‌دانم، من که هرگز با دایی مشکل نداشته‌ام. من همیشه فقط احترام گذاشته‌ام، ولی... به هر حال می‌گویند که من روی گل استقلال مقصر بوده‌ام! البته خودتان که می‌دانید، روی آن گل فقط من مقصر نبودم و خیلی حرف‌ها در این مورد عنوان می‌شود. خوشحالم که مشکل من اخلاقی نبوده و کسی هم در این مورد حرفی ندارد. فقط دوست دارم بدانم که اگر مشکل من اخلاقی نبوده، پس چه بوده؟
* خودت با دایی در این مورد صحبت نکردی؟
چرا، یکی، دو باری صحبت کردم ولی هر بار صحبت دیگری شد. من فکر می‌کردم همه‌چیز تمام شده، ولی بعدا فهمیدم که دایی گفته من پشت‌سرش صحبت کرده‌ام و ناسزا گفته‌ام! قبلا گفته‌ام و باز هم می‌گویم که من هرگز پشت‌سر دایی حرف نزده‌ام. می‌زنم روی قرآن که راجع به دایی حرفی نزده‌ام و اینها فقط حرف و حدیث است.
* با توجه به حکمی که در مورد تو اعلام شده چه کار می‌کنی؟
هیچی، شش ماه در خانه می‌نشینم! من عاشق پرسپولیس هستم. روی دستم اسم پرسپولیس را حک کرده‌ام و نام پرسپولیس هم همیشه در قلب من است. نام پرسپولیس روی بدن شیث حک شده و حتی وقتی بمیرم هم پرسپولیس با من است و عشق به این تیم را با خودم به آن دنیا هم می‌برم.
* فکر نمی‌کنی با توجه به تصمیمی که گرفته‌ای، ضرر کنی؟
ایرادی ندارد، من در بهترین شرایط هستم. در بهترین رده سنی. حتی اگر شش ماه هم بیرون باشم، ایرادی ندارد و این را یک افتخار می‌دانم که به عشق پرسپولیس بیرون نشسته‌ام.
* برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد داری؟
بله، برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارم.
* با توجه به این شرایط و اگر دایی سرمربی پرسپولیس بماند، احتمالا باید یک فصل و نیم بیرون بمانی!
ایرادی ندارد، بیرون می‌نشینم! می‌دانم خیلی ضرر می‌کنم، ولی ایرادی ندارد و حاضرم به جای نیم‌فصل، یک فصل و نیم بیرون بمانم.
* اما تو می‌گفتی که دنبال تیم‌ملی هستی!
ببین، آدمی که عاشق باشد، کر و کور و کم‌عقل می‌شود! چیزی نمی‌فهمد، این داستان ماست!
* اما پرسپولیس حاضر است تا تو را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد!
خودم می‌دانم، از چند تیم لیگ‌برتری مثل شهرداری، استیل‌آذین و... پیشنهاد دارم و حتی شنیدم که یک تیم قطری هم مرا می‌خواهد. از باشگاه به من گفتند که شهرداری پول خیلی خوبی هم می‌دهد، ولی گفتم من عاشق پرسپولیس هستم و پیراهن پرسپولیس را با هیچ تیم دیگری عوض نمی‌کنم.
* فکر نمی‌کنی خیلی احساسی صحبت می‌کنی؟
اصلا، کاملا از روی دلم و عشقم صحبت می‌کنم. همیشه این‌طوری بوده‌ام.
* نظر حاج‌حبیب (کاشانی) در مورد این حکم چه بود؟
حاج‌حبیب در این قضیه تمام تلاشش را کرد تا همه‌چیز حل و فصل شود، ولی تلاش او به جایی نرسید، چون این بحث مربوط به مسایل فنی می‌شد و دایی باید نظر نهایی را می‌داد. من به حاج‌حبیب اعتقاد و اعتماد دارم و همیشه او را دوست خواهم داشت.
* شایعه شده بود که دادکان از طرف تو و نوید مجد به دایی زنگ زده تا تو اخراج نشوی!
نمی‌دانم، چی؟ چی گفتی؟ دادکان زنگ بزند؟ نه، آقای دادکان به دایی برای من زنگ نزده.
* راستی چطور شد که نوید مجد، مدیر‌برنامه‌های تو برای پرسپولیس بازیکن برد. بدون شک با آمدن سکوبرت خیال پرسپولیسی‌ها از بابت ماجرای تو راحت شد!
باشگاه پرسپولیس از یکی، دو ماه پیش با آقای مجد صحبت کرده بود و قرار بود که ایشان برای پرسپولیس بازیکن بیاورد. من از این بابت خیلی خوشحالم که مدیربرنامه‌های خودم به پرسپولیس بازیکن داد! من و آقای مجد آنقدر به شیث رضایی اعتقاد داریم که اگر 10 بازیکن دیگر هم بیایند، شیث می‌تواند همه آنها را بگیرد و نفر اول باشد. خدا را شکر آنقدر از لحاظ فنی به خودم اعتقاد دارم که با شنیدن این چیزها نگران نمی‌شوم.
* فعلا چه برنامه‌ای داری؟ تمرین می‌کنی؟
تمرین که می‌کنم، اما مثل همیشه بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم و مثل همیشه پرسپولیس را از جان و دل دوست دارم. اگر بشود برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به استادیوم می‌روم و در کنار تماشاچیان پرسپولیس، تیم محبوبم را تشویق می‌کنم.
* حتما می‌دانی که هواداران پرسپولیس علاقه خاصی به تو دارند و دوست دارند که تو در پرسپولیس باشی؟
هواداران پرسپولیس همیشه نسبت به من لطف دارند و متاسفانه کاری از دست من برنمی‌آید تا مقابل صحبت‌های آنها انجام دهم. از قول من به هواداران پرسپولیس بگویید که شیث به عشق شما و به عشق پرسپولیس، پیراهن تیمش را با پول و هیچ‌چیز دیگری عوض نمی‌کند؛ حتی اگر برای همیشه بیرون بماند و جوانی‌اش حرام شود.

جدول رده بندی لیگ دهم

 رده     تیم              بازیها             امتیاز
1     ذوب‌آهن             14                28                 
2     پرسپولیس         15                27
3     استقلال             15                27                  
4     مس                  15                26
5     سپاهان             13                23               
6     صنعت نفت         14                22
7     تراکتور‌سازی       15                21
8     ملوان                15                21
9     راه‌آهن               15                20
 10   فولاد                 14                18
11    صبای‌قم            14                18
12    نفت تهران         15                17
13    پاس                 15                17                       
14    سایپا               15                15
15    شاهین            15                 14                     
16    استیل‌آذین        15                 14                 
17    شهرداری تبریز   15                 13                
18    پیکان               15                 13 

بدون اشتباهات داوری فاصله پرسپولیس و استقلال 8 امتیاز بود

موضوع :  اخبار اختصاصی ، آبان 1389 ، ساعت : 10:06 ب.ظ


                                              

پرسپولیس باز هم به اشتباهات داوری باخت، انگار همه عزم خود را جزم کرده اند تا با اشتباهات متوالی خود پرسپولیس را نابود کنند. راستی چطور است که اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس نیست و برایش ضرر به بار می آورد، اما اس تق لال از این رهگذر تنها سود می کند؟!
بیاییم امتیازات پرسپولیس و اس تق لال را در وضعیت پاک کردن اشتباهات داوران را مرور کنیم. خوب توجه کنید: منطقی بگوییم. اگر داوران علیه پرسپولیس در دیدار برار ملوان،استقلال و مس اشتباه نمی کردند، سرخپوشان به جای 3 باخت صاحب حداقل 3 مساوی بودند. حرف و ادعای ما از جنس منطق است.



نمی گوییم برد، در حداقل شرایط می گوییم مساوی و یاد آور می شویم که پرسپولیس در این بازی ها حتی می توانست برنده باشد. مثلا در بازی برابر اس تق لال اگر گل محمد نوری را قبول می کردنند شاید نتیجه به گل دوم و سوم هم می رسید، اما به هر حال از این بازی می گذریم و 2 بازی دیگر برابر ملوان و مس را هم با همان ترتیب تغییر نتیجه داده و عملکرد تیم را بدون داور و اشتباه آن ها در عرصه بیلان عملکرد به 2 مساوی دیگر منجر و منتهی می کنیم. پرسپولیس در این وضعیت امروز صاحب 8 برد، 6 مساوی و یک باخت و 30 امتیاز می بود.
حال از آن طرف داستان را بررسی می کنیم. ببینین اس تق لال در بازی برابر پرسپولیس، تراکتورسازی و شاهین از اشتباهات داوری بیشترین بهره را برده است، اگر داوران اشتباه نمی کردند برد برابر پرسپولیس به مساوی، مساوی برابر تراکتور به باخت و برد برابر شاهین به مساوی منجر می شد. یعنی 7 امتیاز اس تق لال به 2 امتیاز می رسید. اگر این اتفاق می افتاد اس تق لالی ها الان 5 امتیاز کم داشتند و به 22 امتیاز قناعت می کردند. اگر بخواهیم داستان را با ذکر و یادآوری منطق و بدون اشتباهات داوران مرور کنیم، پرسپولیس با 30 امتیاز صدرنشین لیگ شده و اس تق لال با 22 امتیاز در رده ششم جدول می ایستاد.

مجتبی زارعی : شکسته استخوان داند بهای دوری از پرسپولیس را !

موضوع : مصاحبه ،پنجشنبه 27 آبان 1389 ، ساعت : 12:09 ب.ظ


                                                  

 شاعر پرسپولیس که پیش از دربی 69 به خاطر مصدومیت مدتی دور از تمرینات بود، روز گذشته به ورزشگاه درفشی فر آمد و در تمرینات شرکت کرد و دقایقی نیز با ما به گفت و گو پرداخت که ماحصل آن در قالب پرسش و پاسخ، در زیر از نظرتان می گذرد.


* مثل اینکه دلت خیلی برای تمرین تنگ شده بود که امروز (روز گذشته) آمدی درفشی فر ؟
باور کن حسابی تو کف تمرین هستم. یک ماه هست که در حسرت تمرین کردن هستم.



* شاعر پرسپولیس شعری در مورد مصدومیت و دوری از تیم را دارد ؟
(با خند) جدایی تا نباشد دوست کی داند قدر دوست؛ شکسته استخوان داند بهای دوری از پرسپولیس را...!
* دوران مصدومیت را چگونه سپری کردی ؟
خب مصدومیت هم جزئی از فوتبال است. امیدوارم با تمرینات و تلاش مضاعف بتوانم جواب کادر فنی و هواداران را بدهم.
* چه کسانی در این مدت جویای احوالت بودند ؟
آقای کاشانی، آقای دایی و بازیکنان، که جا داره از همه این عزیزان تشکر کنم.
* بازی های پرسپولیس را دنبال می کردی ؟
عجب سوالی می پرسی! بازی ها را حفظ کرده ام. الان تو بپرس در بازی با ملوان، دقیقه 65 توپ زیر پای کدام بازیکن بود، همه را مو به مو برات می گویم.
* پس حسابی یک پا آنالیزور شده ای ؟
بله، در حد لالیگا!
* نظرت راجع به داوری ها چیست ؟
باور کن با دیدن این وضعیت داوری ها حرص می خورم. چند بازی است که اشتباهات داوری امتیازات حساسی را از ما سلب کرده، در غیر این صورت الان در صدر جدول بودیم.
* پس داوران شانس آوردند که در ترکیب نبودی، وگرنه یقه شان را می گرفتی!
نه، هیچ وقت به داور بی احترامی نمیکنم. ما از داوران فقط می خواهیم با اجرای عدالت و قضاوت صحیح حق را به حق دار بدهند.
* برای بازگشت به ترکیب کار سختی داری ؟
روزی دو نوبت تمرین می کنم تا پاسخ باشگاه و هواداران را بدهم.

بازی آینده پرسپولیس


جام حذفی
داماش ****پرسپولیس


تاریخ : یکشنبه 30 آبان 1389
ساعت : 30 : 14

ورزشگاه : سردار جنگل - رشت
داور : تورج حق وردی

گزارش تمرین امروز (27/08/89) سرخپوشان

موضوع : گزارش تمرینات پرسپولیس ، پنجشنبه 27 آبان 1389 ، ساعت : 01:58 ب.ظ


رحمان احمدی در جریان تمرین امروز (پنج شنبه) سرخ پوشان از ناحیه ابرو دچار شکافتگی شد و برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری اف سی پرسپولیس ، تمرین امروز سرخ پوشان از ساعت 10:15 در زمین چمن مجموعه شهید کشوری آغاز شد که در جریان یکی از آیتم‌های تمرینی، ابروی سنگربان پرسپولیس شکافته شد تا وی مجبور شود برای بخیه زدن آن راهی بیمارستان شود.



* محمد پروین، شیث رضایی، حمیدرضا علی عسگر، غلامرضا رضایی و بنیامین محمودی غایبان تمرین امروز بودند.

* هادی نوروزی که در تمرین دیروز غائب بود، در این جلسه تمرینی حاضر شده بود.

* مهدی الهایی، مسعود داستانی و علی ابراهیمی که به محل تمرین آمده بودند با اجازه علی دایی و به خاطر بازی امروز تیم ب در زمین شرکت واحد تمرین را ترک کردند.

* سکو برت که دچار مصدومیت شده است در تمرین حاضر بود وی پس از گفت و گو با دکتر زرینه برای فیزیوتراپی به کلینیک باشگاه پرسپولیس رفت.

* تمرین از ساعت 10:50 با صحبت‌های علی دایی برای بازیکنان آغاز شد.

* در هنگام گرم کردن بازیکنان، اعضای کادر فنی به صورت سرپایی جلسه‌ای را برگزار کردند.

* سپهر حیدری در حین تمرین دچار مصدومیت شد و در ادامه تمرین در کنار دکتر زرینه به مداوای خود پرداخت.

* مهاجمان و هافبک‌های نفوذی تمرین‌های اختصاصی را زیر نظر علی دایی انجام دادند. همزمان مدافعان و هافبک‌های دفاعی نیز تمرین‌های خاص خود را با طراحی حسین عبدی به انجام رساندند.

* ساعت 12:25 تمرین با سرد کردن بدن‌ها به پایان رسید.