جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

این افراد بیشتر در معرض آب مروارید هستند

همان‌طور که می‌دانید عدسی چشم که داخل چشم و پشت مردمک و با فاصله کمی از آن قرار گرفته، می‌تواند با تغییری که در تحدبش ایجاد می‌کند، تصاویر را روی شبکیه ثابت نگه دارد...


                               

ادامه مطلب ...

دربی 70 روز 10 فروردین برگزار می‌شود

                                                               

رئیس سازمان لیگ از برگزاری دربی 70 پایتخت در روز دهم فروردین خبر داد.
عزیز محمدی  در مورد تاریخ دقیق دربی 70 اظهار داشت: پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم قرار شد دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال روز دهم فروردین برگزار شود.
رئیس سازمان لیگ در مورد احتمال لغو دیدار روز 29 اسفند استقلال در لیگ برتر گفت: آن مسابقه تغییر نخواهد کرد و در زمان مقرر انجام خواهد شد.
پیش از این قرار بود دربی پایتخت 6 فروردین انجام شود که به دلیل لغو دیدار دوستانه تیم ملی ایران در روز 9 فروردین تاریخ دربی نیز تغییر کرد.

آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات موبایل (قسمت دوم)

آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات مربوط به موبایل :
==========================

 

قسمت دوم را در ادامه مطلب مشاهده کنید ... ادامه مطلب ...

برای اطمینان از آمادگی برای ازدواج

برای اطمینان از آمادگی برای ازدواج

. . .

تست ازدواج – تست آمادگی ازدواج – تست آمادگ



تست روانشناسی ازدواجتست موقعیت ازدواج

ادامه مطلب ...

نتیجه اعمال


پسر بچه ای بود که اخلاق خوبی نداشت.پدرش جعبه ای میخ به او داد و گفت هر بار که عصبانی می شوی باید یک میخ به دیوار بکوبی. روز اول پسر بچه ۳۷ میخ به دیوار کوبید. طی چند هفته، همانطور که یاد می گرفت چگونه عصبانیتش را کنترل کند، تعداد میخهای کوبیده شده به دیوار کمتر می شد. او فهمید که کنترل عصبانیتش آسان تر از کوبیدن میخها بر دیوار است…
بالاخره روزی رسید که پسر بچه دیگر عصبانی نمی شد. او این مسئله را به پدرش گفت و پدر نیز پیشنهاد داد هر بار که می تواند عصبانیتش را کنترل کند، یکی از میخها را از دیوار درآورد.

روزها گذشت و پسر بچه بالاخره توانست به پدرش بگوید که تمام میخها را از دیوار بیرون آورده است. پدر دست پسر بچه را گرفت و به کنار دیوار برد و گفت: «پسرم! تو کار خوبی انجام دادی و توانستی بر خشم پیروز شوی. اما به سوراخهای دیوار نگاه کن. دیوار دیگر مثل گذشته اش نمی شود. وقتی تو در هنگام عصبانیت حرفهایی می زنی، آن حرفها هم چنین آثاری به جای می گذارد. تو می توانی چاقویی در دل انسانی فرو کنی و آن را بیرون آوری. اما هزاران بار عذرخواهی هم فایده ندارد؛ آن زخم سر جایش است.

زخم زبان هم به اندازه زخم چاقو دردناک است.

امنیت خانواده خود را در اینترنت حفظ کنید

امنیت خانواده خود را در اینترنت حفظ کنید


میلیون‌ها خانواده هر روزه از اینترنت برای یادگیری، تحقیق، خرید، انجام امور بانکی، به اشتراک‌گذاری تصاویر، بازی، دانلود فیلم و موسیقی، ارتباط با دوستان، ملاقات افراد جدید و ... استفاده می‌کنند

ادامه مطلب ...

نامه پیرزن به خدا


یک روز کارمند پستی که به نامه‌هایی که آدرس نامعلوم دارند رسیدگی می‌کرد متوجه نامه ای شد که روی پاکت آن با خطی لرزان نوشته شده بود نامه‌ای به خدا !

با خودش فکر کرد بهتر است نامه را باز کرده و بخواند.در نامه این طور نوشته شده بود:
خدای عزیزم بیوه زنی هشتادوسه ساله هستم که زندگی ام با حقوق نا چیز باز نشستگی می‌گذرد. دیروز یک نفر کیف مرا که صد دلار در آن بود دزدید.

این تمام پولی بود که تا پایان ماه باید خرج می‌کردم. یکشنبه هفته دیگر عید است و من دو نفر از دوستانم را برای شام دعوت کرده‌ام، اما بدون آن پول چیزی نمی‌توانم بخرم. هیچ کس را هم ندارم تا از او پول قرض بگیرم . تو ای خدای مهربان تنها امید من هستی به من کمک کن …

کارمند اداره پست خیلی تحت تاثیر قرار گرفت و نامه را به سایر همکارانش نشان داد. نتیجه این شد که همه آنها جیب خود را جستجو کردند و هر کدام چند دلاری روی میز گذاشتند. در پایان نودوشش دلار جمع شد و برای پیرزن فرستادند …

همه کارمندان اداره پست از اینکه توانسته بودند کار خوبی انجام دهند خوشحال بودند. عید به پایان رسید و چند روزی از این ماجرا گذشت، تا این که نامه دیگری از آن پیرزن به اداره پست رسید که روی آن نوشته شده بود: نامه‌ای به خدا !

همه کارمندان جمع شدند تا نامه را باز کرده و بخوانند. مضمون نامه چنین بود :

خدای عزیزم، چگونه می‌توانم از کاری که برایم انجام دادی تشکر کنم. با لطف تو توانستم شامی ‌عالی برای دوستانم مهیا کرده و روز خوبی را با هم بگذرانیم. من به آنها گفتم که چه هدیه خوبی برایم فرستادی … البته چهار دلار آن کم بود که مطمئنم کارمندان اداره پست آن را برداشته‌اند!!…

داستان لباس نو

روزی ملا ملا به مجلس میهمانی رفته بود اما لباسش مناسب نبود به همین جهت هیچکس به او احترام نگذاشت و به تعارف نکرد!
ملا ه خانه رفت و لباسهای نواش را پوشید و به میهمانی برگشت اینبار همه او را احترام گذاشتند و با عزت و احترام او را بالای مجلس نشاندند!
ملا هنگام صرف غذا در حالیکه به لباسهای نواش تعرف می کرد گفت: بفرمایید این غذاها مال شماست اگر شما نبودید اینها مرا داخل آدم حساب نمی کردند.

نرم افزار OPERA 11

نرم افزار فوق العاده اوپرا که پر سرعت ترین مرورگر جهان لقب گرفته است و سومین مرورگر محبوب جهان است این نسخه آخرین نسخه فینال 2011 میباشد 


                         

ادامه مطلب ...

درباره ارتودنسی متحرک یا ثابت

هدف از درمان ارتودنسی، از هر نوعی که باشد مرتب کردن دندان‌ها یا رفع ناهنجاری‌های فکی است. درمان ارتودنسی به دو شکل ثابت و متحرک انجام می‌شود.


                                

ادامه مطلب ...