جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

خوب، بد، الکتریسیته

همانند بسیاری از استودیوهای Sony، استودیوی Sucker Punch هم در این نسل تصمیم گرفت که بجای بازی های پلتفرمر، بیشتر روی اکشن جدی کار کند. نتیجه کار این استودیو، بازی زیبای inFamous بود که در فضای Open-World اتفاق می افتد. پس از حوادث نسخه قبل، Sucker Punch اینبار خیلی مجهزتر inFamous 2 را عرضه کرده است.

ادامه مطلب ...

استیلی : می‌خواهیم یک تیم افتخارآمیز باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهترین بازیکنان را در پست‌های مورد نیاز جذب خواهیم کرد



حمید استیلی پس از امضای قرارداد 2 ساله با باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروز با من تماس گرفتند که برای سرمربیگری پرسپولیس به باشگاه بیایم. از همه مدیران تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و از پیشکسوتانی که از من بهتر هستند نیز تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا به پرسپولیس کمک کنم. من همیشه گفته‌ام علی دایی گزینه اول است ولی اکنون که انتخاب شدم امیدوارم بتوانم فصل خوبی را با پرسپولیس پشت سر بگذارم.

ادامه مطلب ...

استیلی با پرسپولیس قرارداد 2 ساله بست

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد دوساله با این باشگاه امضا کرد



حمید استیلی پس از جلسه با مدیران باشگاه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: قراردادی دو ساله با باشگاه پرسپولیس امضا کردم و امیدوارم بتوانم مثل فصل 86 - 87 که قهرمان شدیم، با بازی‌های خوب مردم را شاد کنم.
وی رقم قراردادش برای یک فصل را 350 میلیون تومان اعلام کرد.

استیلی در باشگاه پرسپولیس حضور یافت

حمید استیلی برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس وارد باشگاه شد



حمید استیلی که با نظر کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و پس از نامه دایی به عنوان سرمربی انتخاب شده در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد.
نکته قابل توجه این بود که استیلی زمانی وارد باشگاه پرسپولیس شد که مدیربرنامه های شیث رضایی هم او را همراهی می کرد.
استیلی در صورت توافق با مسئولان باشگاه برای ثبت قرارداد راهی هیئت فوتبال می شود.

تازه ترین های یاس

در این شماره از مجله ی تصویری یاس باز هم طرح های تازه ای کار کرده از بازیگران  و خوانندگان  و یک پوستر هم به مناسبت ولادت مولا علی (ع) * امیدواریم لذت ببرین .

برای ورود به ادامه مطلب بروید یا روی عکس کنید
ورود به سایت

ادامه مطلب ...

طبق نظر کمیته فنی باشگاه : استیلی سرمربی پرسپولیس شد

پس از رد پیشنهاد کمیته فنی از سوی علی دایی و طبق اعلام قبلی این کمیته، حمید استیلی را باید سرمربی جدید سرخ‌پوشان دانست



کمیته فنی باشگاه پرسپولیس روز گذشته علی دایی را به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم انتخاب کرد به شرط آنکه وی با کاشانی همکاری کند. دایی اما بامداد امروز در نامه‌ای پیشنهاد کمیته فنی را رد و اعلام کرد تنها با هیئت مدیره و مدیرعامل منتخب کار می‌کند.

با توجه به اینکه دایی پیشنهاد کمیته فنی را رد کرده و با توجه به این نکته که کمیته فنی روز گذشته اعلام کرده بود در صورت پاسخ منفی دایی،‌ حمید استیلی سرمربی خواهد شد، باید استیلی را سرمربی جدید پرسپولیس دانست. البته کمیته فنی هنوز نظر رسمی خود را اعلام نکرده و طبق اعلام محمد پنجعلی این کمیته امروز در این باره جلسه دارد.
استیلی را باید سرمربی پرسپولیس دانست مگر اینکه اتفاقاتی نظیر اینکه خودش نخواهد، رخ دهد.

دایی شرط کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را رد کرد

علی دایی با رد شرط کمیته فنی اعلام کرد که فقط با هیئت مدیره و مدیرعامل منتخب کار خواهد کرد



به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته فنی باشگاه پرسپولیس روز گذشته مشروط به اعلام همکاری کامل در چارچوب قوانین باشگاه با حبیب کاشانی، علی دایی را به عنوان سرمربی پرسپولیس برگزید و از او خواست ظرف 12 ساعت پاسخ خود را به باشگاه اعلام کند.

ادامه مطلب ...

تعریف دیوانگی

"آیا تا حالا برات تعریف دیوانگی رو گفتم؟ دیوانگی اینه که یه کاری رو بارها و بارها پشت سر هم انجام بدی و انتظار داشته باشی که چیزی تغییر پیدا کنه. این احمقانس. اولین بار، یه نفر این حرف رو به من زد و من فکر کردم که چرت و پرت میگه و منم بوووم، بهش شلیک کردم. موضوع اینه که، اون راست می گفت. از اون وقت به هر چیز و هر کسی که نگاه می کردم، می دیدم که اونا همیشه یک کاری رو بارها و بارها و بارها انجام می دن و به خودشون میگن که اینبار همه چی فرق خواهد کرد... اینبار همه چی فرق می کنه اما... منو ببخش، ولی از این طور نگاه کردنت حالم به هم می خوره، فکر می کنی من دارم چرت و پرت بهت می گم؟ فکر می کنی من دارم دروغ می گم؟ لعنت به تو...لعنت به تو. مشکلی نیست، موضوع اینه که یه بار تورو کشتم و این طور نیست که من دیوونه هستم. این مثل آبی زیر یه پله... آیا تا حالا برات تعریف دیوانگی رو گفتم؟"

ادامه مطلب ...

سرگردان در سرزمین دیوانگی

حتماً نام آلیس در سرزمین عجایب را شنیده اید. کتابی که از روی آن فیلم ها و بازی های زیادی ساخته شده اند. سرزمین زیبایی که هر چیزی در آن اعجاب انگیز است و حالت طبیعی ندارد. نوع داستان سرایی و شخصیت پردازی خوب این داستان باعث شد تا علاوه ابر اینکه بازی هایی با اقتباس از داستان اصلی ساخته شوند، کسانی هم با الگوبرداری از این داستان و ایجاد تغییرات در آن، شکل و شمایل دیگری از آلیس و سرزمین عجایب را به نمایش دربیاورند. آقای آمریکن جیمز مکگی (American James McGee) که قبلاً در کمپانی id Software یک طراح مراحل بوده، با استفاده از داستان آلیس در سرزمین عجایب، داستان جدیدی به نام American McGee's Alice را خلق و از روی آن بازی ای ساخت و روانه بازار کرد. حال پس از گذشت 11 سال از ساخت آن بازی، EA نسخه دوم این عنوان را هم راهی بازار کرده تا بازیکنان شاهد اتفاقات جدیدی باشند که در بازی Alice: Madness Returns برای آلیس می افتند.

ادامه مطلب ...

قهرمانی برای تمام کهکشان

اینبار شاهد حضور یک ابر قهرمان جدید هستیم که پا به دنیای بازی های کامپیوتری نهاده است. Green Lantern: Rise of the Manhunters اولین بازی ای است که بر اساس شخصیت Green Lantern ساخته می شود و همزمان با نمایش فیلم آن، راهی بازار شده است. استودیوی بازیسازی Double Helix Games که قبلاً بازی Silent Hill: Homecoming را ساخته بود، خالق این اثر است و این موضوع باعث شده تا ما در مقایسه با دیگر بازی هایی که از روی فیلم ساخته می شوند، با عنوان تقریباً خوبی مواجه باشیم.

ادامه مطلب ...