جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

ویژه شهادت مولا

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه ی امام عدل و حقیقت علی(ع) ، جدیدترین شماره از مجله ی تصویری یاس رو اختصاص دادیم به چند کاغذ دیواری با موضوع شهادت امام علی(ع). توضیحی که در مورد این شماره باید بدم اینه که ، این پوسترها رو با کیفیت بالا رندر شدن که بتونین واسه چاپ ازشون استفاده کنین.
شماره ی بعد مجله ی تصویری یاس به مناسبت عید سعید فطر منتشر میشه. پیشنهاد می کنم همه ی کاغذ دیواری ها رو با سایز اصلی و از طریق لینکی که در پایین پست گذاشتیم دانلود کنید ... امیدواریم لذت ببرین ...


دانلود  همه ی تصاویر با کیفیت بالا به صورت یکجا

دانلود کنید

حـبــاب محسن یگانه مجوز گرفت

منتظر دموی آلبوم "حباب" از گرگان جزیره باشید ...



بسمه تعالی
خبر خوش دارم براتون ... شرمنده , فراموش کردم که سلام بدم , ســـلام , سلامی به قامت نام ایران .
شاید تعجب کنید که چرا انقدر خوشحال هستــم ... از صبح دیروز دنبال کارهای آلبوم جدیدم بودم , به امید خدا و دعاهای شما عزیزان مجوز پخش آلبوم از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد , بعد از 2 ماه یک نفس راحت کشیدم ... در حال حاضر باید منتظر باشم تا شرکت هنــر اول مراحل نهایی را عملی کند .
از همینجا باید از زحمات ( مادر مهربانم , همسرم , برادرم , علی ثابت , شهاب اکبری , سامان خلیل نژاد , ستاره پاک نیت و علیرضا درخشان ) نهایت قدردانی را داشته باشم .
و قدردانی ویـــژه از شما هواداران که در این چند ماه مرا تحمل کردید , امیدوارم که بتوانم با آلبوم جدید جواب محبت های شما را داده باشم .
امروز هم به استودیو خواهم رفت تا با شهاب اکبری عزیز دموی آلبوم را آماده کنیم .
دوستدار شما - محسن یـــگانه

در مورد گوشی ایرانیه GLX بیشتر بدانید.

این گوشی که در روزهای اخیر زیاد داره تبلیغ میشه به اسم گوشی ایرانی جی ال ایکس 2680 ، من از چند ماه پیش در موردش اطلاعات داشتم ، خلاصه بگم اگه نگیرین بهتره ، اگه به خاطر قیمت نسبتا پایین (فکر کنم90.000 )هم خواستین بگیرین ، اگر این مطلب رو تا آخر یا خلاصه هم بخونین به نظر من منصرف میشین.


ادامه مطلب ...

چرا ترکیه می کوشد مولوی را ترک معرفی کند؟

مراسم مولانا هر ساله در قونیه برگزار می‌شود و از این مراسم هزاران گردشگر بازدید می‌کنند. آمارها موید آن است که تنها در سال 83 بیش از 700 هزار نفر از شهرقونیه، مراسم سماع و دیگر جاذبه‌های این شهر بازدید کرده‌اند. تاثیر مولانا بر مردم قونیه به حدی است که حتی مجسمه‌های سماع را به عنوان سوغات به فروش می‌رسانند. از این گذشته حرکاتی شروع شده تا مولانا، این اندیشمند بزرگ سرزمین  ایران را ترک معرفی کنند. این در حالی است که مولانا در شهر بلخ متولد شده و تمام اشعار او به زبان پارسی است و حتی در خود ترکیه، آثار او جزو ادبیات پارسی جای گرفته است و در هر دایرة‌المعارف که نام این شاعر بزرگ جستجو شود، نتیجه، معرفی وی بعنوان شاعر و متصوفی پارسی است.


ادامه مطلب ...

بیشتر بدانید،18 قابلیت جالبی که ویندوز 7 دارد و سایر ویندوزها ند

این روزها بسیاری از کاربران در تب و تاب تهیه و نصب ویندوز 7 هستند. تعریف‏ها و نقدهای مختلفی که از ویندوز 7 شده باعث شده است که بسیاری از کاربران که تجربه خوبی از ویندوز ویستا نداشته‏اند به این ویندوز جدید تمایل پیدا کنند. علاوه بر آن آمار کاربرانی که پس از استفاده از این ویندوز از آن اعلام رضایت کردند بالا بوده و این موضوع نوید روزهای خوشی را برای مایکروسافت به ارمغان آورده است.
 

 
اما در این میان عده‏ای از کاربران هستند که عقیده خاصی را دنبال می‏کنند. آن‏ها معتقدند که ویندوز 7، همان ویندوز ویستا است که توسط مایکروسافت کمی کاربر پسند‏تر شده است. در نتیجه همچنان ویندوز XP را ترجیح می‏دهند. اما شاید واقعیت چیز دیگری باشد. تفاوت‏های بین ویندوز 7 و ویستا قطعاً چیزی فراتر از یک تغییرات کوچک است. در این ترفند قصد دارم به معرفی 18 قابلیت جالبی بپردازم که در ویندوز ویستا و سایر ویندوزها از هیچ یک از آن‏ها خبری نبود. قابلیت‏هایی که هر یک به خودی خود یک تغییر جدی محسوب می‏شود.

ادامه مطلب ...

روش های جدید و نوین آپلود فایل ( آپلود همزمان فایل در چند سایت!

آپلود کردن یکی از کار های هست احتیاج به وقت زیادی دارد چرا که اگر بخواهید فایل خود را در چند سایت اشتراک گذاری آپلود کنید هم باید ترافیک بیشتری را مصرف کنید هم وقت خود را صرف کلیک کردن روی دکمه های آپلود سنتر کنید.


ولی در این مقاله میخواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که با یک بار آپلود کردن بتوانید چندین لینک دانلود از فایل خود داشته باشید.

ادامه مطلب ...

رابطه نامشروع بالاک ستاره متاهل آلمانی با همسر هم تیمی‌اش

در ماه‌های اخیر مطبوعات مختلف آلمانی دائما از اوضاع جسمانی بالاک پس از مصدومیت و اوضاع بازوبند کاپیتانی ژرمنها می‌نوشتند ولی اکنون انتشار اخباری مبنی بر رابطه نامشروع بالاک با همسر هم تیمی‌سابقش کریستین لل، به منزله جنجال عظیمی‌در مطبوعات روز آلمان است.

ادامه مطلب ...

چگونه از YouTube فیلم دانلود کنیم؟ (آموزش)

حتماً شما نیز با سایت YouTube آشنایی دارید



بزرگترین سایت به اشتراک گذاری ویدئوهای آنلاین که در بین کاربران اینترنتی از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما ویژگی YouTube عدم امکان دانلود ویدئوهای قرار داده شده در سایت به شکل مستقیم است. برای اینکار ترفندها و راههای متعددی ارائه شده است.

ادامه مطلب ...