جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

سیروان خسروی : این همه تبعض چه دلیل دارد

سیروان به رفتار متفاوت دفتر موسیقی با برخی از هنرمندان موسیقی پاپ اعتراض کرد ...



سیروان خسروی هنرمند خوب کشورمان به شرایط تبعیض آمیز پیش آمده برای هنرمندان موسیقی اعتراض کرد. سیروان در گفت‌و‌گو با سایت سرزمین گفت: «متاسفانه وزارت ارشاد و دفتر موسیقی رفتار تبعیض آمیزی با هنرمدان دارد و اکثر خواننده‌ها و هنرمندان نیز به خاطر شرایط کاریشان نمی‌توانند اعتراض کنند.

سیروان در توضیح این مطلب گفت: «همه می‌دانند که سود یک کنسرت در یک شب، در سانس دوم آن است و اجرای یک سانس تنها در سالنی مانند برج میلاد تهران صرفه اقتصادی برای یک هنرمند ندارد. اولین بار یک سال پیش قرار بود ۴ سانس اجرا در برچ میلاد داشته باشم که بیشتر از ۳ سانس مجوز نداند. یک ماه قبل از آن علیرضا عصار ۶ اجرا در وزارت کشور و چند هفته بعد از آن گروه آریان ۶ سانس اجرا در برج میلاد برگزار کرد. دفتر موسیقی در توضیح این اتفاق به من گفت چون آقای رجب‌پور در اجرای جشنواره به ما کمک کرده است ما نیز مجوز برگزاری این تعداد سانس را صادر کردیم!»

سیروان اضافه کرد: «اینکه کسی در جشنواره حضور داشته یا کمک کرده در حالی که حتی سود مالی نیز کرده است دلیل نمی‌شود قانونی را زیر پا بگزاریم و مثلا به کسی لطف کنیم. اصلا این موضوع چه حقی برای هنرمند یا گروه موسیقی که با یک تهیه کننده کار می‌کند ایجاد می‌کند؟ همچنین تهیه کننده‌های پر نفود چرا باید برای یک قانون تبصره باشند؟»

سیروان خسروی همچنین با اشاره به ممنوعیت تبلیغات محیطی برای کنسرت‌ها که از تابستان گذشته و بعد از کنسرت امید حاجیلی لحاظ شده بود اشاره کرد و به خبرنگار سایت سرزمین گقت: «تابستان گذشته بعد از کنسرت امید حاجیلی تبلیغات محیطی و در سطح شهر کنسرت‌های موسیقی ممنوع شد. گذشته از این موضوع که این اتفاق اصلا به نفع هنرمندانمان نیست و اصلا چه فرقی میان سینما و موسیقی در این بین وجود دارد که ما چهره‌های رنگارنگ و تبلیغات بازیگران اکثرا کم ارزش سینما را روی بیلبورد‌ها می‌بینیم اما این ممنوعیت برای هنرمندان موسیقی وجود دارد. خواننده‌ای که توانسته همه مجوز‌های لازمه ارشاد را کسب کند چرا نمی‌توانند برای کنسرتش در سطح شهر تبلیغ کند؟ تنها امکان تبلیغات رسمی ما روزنامه «همشهری »و «سایت موسیقی ما »است . با این حال باز هم دیده می‌شود که انگار این قانون برای برخی از خواننده‌ها تبصره جداگانه‌ای دارد.

وی افزود: «سال گذشته علی لهراسبی این قانون را شکست و خللی هم در برگزاری کنسرت‌هایش ایجاد نشد! هم اکنون هم بنر‌های تبلیغاتی کنسرت روزبه نعمت اللهی را در سطح شهر می‌بینیم. اما به من و خیلی از دوستان دیگر برای تبلیغات محیطی کنسرت مجوزی داده نشده». در ضمن هنرمندان موسیقی  سنتی از این قانون مستثنی هستند که این موضوع نیز واقعا عجیب است!

سیروان با اشاره به این تبیض‌ها اضافه کرد: «گفتند قانون است که کسی نباید برای آلبوم خود بیلبورد تبلیغاتی بزند. که اگر این کار را انجام دهد مجوز آلبوم بعدی و کنسرت داده نخواهد شد. اما پیام صالحی و احسان حق‌شناس این قانون را نقض کردند و مشکلی هم برای اجرای کنسرتشان پیش نیامد. همین الان هم شهر پر شده از تبلیغات آلبوم یک خواننده!» 
سیروان در پایان اظهار امیدواری کرد که دفتر موسیقی پاسخ شفافی به این اعتراض بدهد و گفت: «اگر قانونی هست باید برای همه یکسان باشد و اگر تبصره‌ای دارد به ما هم اطلاع دهند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد