جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

پربیننده ترین عکس فیس بوک/ عکس

این عکس به خاطر تفسیر جالبی که از فیس‌بوک کرده است پربیننده‌ترین عکس سال ۲۰۱۱ تاکنون بوده است.


.

بیوگرافی و عکس هایی از اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند متولد سال ۱۳۶۲ است ، فارغ التحصیل رشته فلسفه است ،در کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه مند بوده و مدتی هم این کارها را انجام می داده ، سرگرمی اش دیدن فیلم و کتاب خواندن است ، همچنین وی هیچ نسبتی با حدیث فولادوند ندارد و فقط تشابه اسمی است ، اولین بازی او در فیلم مریم مقدس بوده اما اولین حضورش به صورت حرفه ای در فیلم سربازهای جمعه مسعود کیمیایی بود ،بعد از این فیلم او مدتی از سینما دور بود تا اینکه دوباره با فیلم ستاره های فریدون جیرانی به سینما باز می گردد و بعد از آن دوباره به فعالیتهای بازیگری خود ادامه می دهد.

وی علاوه بر بازیگری به صورت حرفه ای شعر هم می گوید ، وی سال ۷۹ کتاب شعرش  را با نشر ثالث در جریان چاپ انداخت و در سال ۸۵ مجوز چاپ کتاب را دریافت کرد ، این اشعار شامل نوشته های او با نام عطسه های نحس است و یک آلبوم با نام شلیک کن رفیق که شامل سه قطعه ترانه ، سه شعر و یک قطعه درد و دل با اهالی جنگ است .

 

 

نیکون غول جدید دنیای عکاسی را معرفی کرد: با Nikon D4 آشنا شوید




این دوربینی است که شاید خیلی از حرفه ای ها انتظار آمدن اش را می کشیدند. نیکون سرانجام نیم دهه بعد از معرفی D3 یک جایگزین برای آن معرفی کرد. یک full-frame DSLR که مرزهای نیکون را به جلو رانده است. زمان اش رسیده با نسل جدید نیکون آشنا شوید:

نیکون D4 یک دوربین ۱۶٫۲ مگاپیکسلی است با ایزو ۲۰۴,۸۰۰ که دارای یک سنسور کاملا جدید full-frame است. و قابلیت فیلم برداری اش هم به ۱۰۸۰/۳۰p ارتقا پیدا کرده است.

سیستم رنگ و روشنایی سنجی این دوربین هم با فناوری جدیدی ارتقا پیدا کرده که سبب می شود D4 رنگ ها و میزان روشنایی صحنه را بسیار دقیق تر از D3 تشخیص دهد. ضمن اینکه نیکون می گوید این دوربین در نور کم نتایج خارق العاده ای در اختیار شما قرار می دهد. به همین خاطر روی دکمه های آن back-lit تعبیه کرده تا در تاریکی به راحتی با دوربین کار کنید.

نمایشگر دوربین هم ۹۲۱k-dot و در سایز ۳٫۲ اینچی و با زاویه دید ۱۷۰ درجه است و فیلم های اچ دی را هم نمایش می دهد. یک پورت اچ دی ام ای هم روی دوربین قرار دارد.

این یک دوربین کاملا حرفه ای است. بنابراین ساخته شده که در مواقع ضروری سریعا روشن شده و آماده عکاسی باشد. Nikon D4 در ۰٫۰۱۲ ثانیه روشن می شود و آماده عکاسی است. این دوربین می تواند با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه با رزولوشن کامل عکس برداری کند در حالی که کار اتوفوکوس و exposure را هم انجام می دهد.

این دوربین همچنین دارای یک سیستم فوکوس خودکار ۵۱ نقطه ای جدید است که با لنز های قبلی نیکون هم هماهنگی دارد.

برای اینکه حافظه کم نیاورید Nikon D4 دارای دو ورودی کارت حافظه است که از حافظه UDMA-7 CF و فرمت جدید XQD پشتیبانی می کند. با این فرمت جدید شما می توانید با سرعت ۱۲۵ مگابایت در ثانیه تصاویر گرفته شده را روی حافظه ذخیره کنید که به دوربین اجازه می دهد به راحتی تصاویر را به صورت RAW با رزولوشن کامل و با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه ذخیره کند.

این دوربین از ماه آینده میلادی وارد بازار خواهد شد و البته برای داشتن این غول دنیای عکاسی باید ۶۰۰۰ دلار ناقابل پرداخت کنید.



چهره کاملا متفاوت دختر 20ساله هالیوود با آرایش! + عکس

چهره کاملا متفاوت دختر 20ساله هالیوود با آرایش! + عکس
کریستن جیمس استوارت در ۹ آوریل ۱۹۹۰ در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد و همان جا هم بزرگ شد. اما بعضی از سالهای اولیه زندگیش را در کلورادو گذرانده و...

ادامه مطلب ...

با استفاده از دو انگشت خود عکس بگیرید!

با استفاده از دو انگشت خود عکس بگیرید!
آیا تاکنون از انگشتان خود به عنوان دوربین برای عکاسی استفاده نموده‌اید؟ شاید این سؤال شما را به ایام کودکی ببرد که با انگشتان خود حجم یک دوربین عکاسی را تداعی می‌کردیم و با آن در خیال خود عکاسی می‌کردیم. اما اگر بشنوید همین سرگرمی دوران کودکی روزی شاید به واقعیت بپیوندد چه خواهید گفت؟

ادامه مطلب ...

۸ تصویر زیبایی که توسط دوربین نمای خیابانی گوگل گرفته شده است

دوربین نمای خیابانی گوگل گاهی اوقات می‌تواند مناظر و لحظاتی باورنکردنی را ثبت کند، همانطورکه آرون هابسون عکاس متولد پیتزبرگ هنگام گشت و گذار در اطراف لوس آنجلس استفاده از نمای خیابانی گوگل را بعنوان یک روش جدید عکاسی کشف کرد. هابسون پس از اعتیاد به نمای خیابانی گوگل شروع به کاوش مکان‌های سراسر جهان نمود. طولی نکشید که او تصاویر زیادی ار مکان‌های پرت و دورافتاده در روی زمین جمع آوری کرد.

ادامه مطلب ...

برای لاغر شدن، شام را جدی بگیرید!

برای لاغر شدن، شام را جدی بگیرید!
بسیارند افرادی که حجم وعده شام‌شان را به حداقل می‌رسانند و یا حتی هیچ کربوهیدراتی را در وعده شامشان قرار نمی‌دهند، و سر گرسنه بر بالین می‌گذارند.

ادامه مطلب ...

افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه اپل در جهان در ۱۸ آذرماه

اپل  تائید کرد که گراند سنترال استور خود که بزرگترین فروشگاه این غول فناوری در جهان است را در ۹ دسامبر و برای فصل تعطیلات افتتاح خواهد کرد.

در مورد فروشگاه جدید اپل حدس و گمان های بسیاری وجود دارد از جمله اینکه شهرداری نیویورک و منطقه برای اپل تخفیف خوبی در گراند سنترال در نظر گرفته به این دلیل که اپل برای هر فوت مربع در حدود ۶۰ دلار پرداخت می‌کند در حالی که فروشندگان دیگر مجبور به پرداخت ۲۰۰ دلار برای همان منطقه هستند.



گفتنی است که اپل استور جدید که تحت نام  تجاری Apple Grand Central Apple Store بزرگترین اپل استور اپل در جهان است می‌تواند پذیرای روزانه ۷۵۰ هزار مشتری باشد و در ضمن در روزهای تعطیل نیز در حدود یک میلیون نفر می توانند از آن بازدید و خرید کنند و در ضمن دارای ۳۰۰ کارمند نیز خواهد بود.