جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

جباری در منتخب اسیا


سایت گل بازیکنان قاره آسیا در سال ۲۰۱۱ را برگزیده و در اینجا تیم منتخب سال را به شما معرفی می کند….

دروازه بان : علی الحسبی
ویگان اتلتیک و تیم ملی عمان
در فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر بود که ویگان به طرز معجزه آسایی از سقوط به دسته پائین تر رقابتهای لیگ برتر گریخت و اگر قرار باشد تا دراین میان از کسی تشکر کرد، این فرد کسی نیست جز علی الحسبی، دروازه بان این تیم. او این روزها در اوج آمادگی است
 دروازه بان عمانی تابستان گذشته به صورت رسمی به ویگان پیوست و عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشت.
مدافع راست: ماکوتو هاسه به
وولفسبورگ و تیم ملی ژاپن
کاپیتان تیم ملی ژاپن در رقابتهای جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۱؛ او به تیمش کمک کرد تا در روزهای ابتدایی سال جاری میلادی در دوحه جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
او به علاوه از نظر فردی هم رکورد خوبی را به نام خودش ثبت کرد و در دیدار تیم باشگاه ای مقابل ماینتس در روز پنجم دسامبر صدمین بازی اش در بوندس لیگا را انجام داد.
مدافع میانی: لی جونگ سو
السد و تیم ملی کره جنوبی
در سال ۲۰۱۱، لی جونگ سو یکی از سمبل های تحرک فراوان و پرتلاشی در قدلب دفاع السد بود. او یکی از تاثیرگذارترین مهره های این تیم در کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اآسیا بود. او در ترکیب تیم ملی کره جنوبی هم مهره کلیدی و تاثیرگذاری بود.
لی در رقابتهای جام باشگاه های جهان هم در ترکیب تیم السد خوش درخشید .  .
مدافع میانی: لی ویفنگ
تیانجین تدا و تیم ملی چین
وینفگ، ستاره چینی دنیای فوتبال در ژانویه سال گذشته،بعد از ترک تیم سوان سامسونگ کره جنوبی به تیانجین تدا پیوست و یکی از ستاره های این تیم چینی شد. این مدافع باتجربه اکنون یکی از مهمترین مهره های رختکن تیانجین است و به این تیم کمک کرد تا در جام حذفی چین به قهرمانی برسد.
ویفنگ با حضور خوسه آنتونیو کاماچو روی نیمکت مربیگری تیم ملی چچین، به اردوی تیم ملی کشورش بازگشت و به ترکیب ثابت این تیم راه یافت.
مدافع چپ: یوتو ناگاتومو
اینتر و تیم ملی ژاپن
این ستاره ژاپنی این روزها یکی از بهترین مدافعان اسیاست. او درسال گذشته میلادی یکی از برترین ستاره های اینتر بود. از نظر تدافعی، بازی منسجم و خوبی را ارائه کرد و حتی در خط حمله تیمش هم موثر و تاثیرگذار بود. یوتو به علاوه نقش پررنگ و موثری در قهرمانی تیم ملی ژاپن در رقابتهای جام ملتهای اسیا داشت و درخشش او در این رقابتها بود که سران اینتر را متقاعد کرد تا ناگاتومو را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.
بازیکن میانی جناح راست: پارک جی سونگ
منچستریونایتد و تیم ملی کره جنوبی
پارک جی سونگ یکی از مهره های کلیدی منچستریونایتد در کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بود. او در فینال فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا که در ومبلی برزگزار شد و با مصاف یونایتد و بارسا و شکست شیاطین سرخ همراه بود هم حضور داشت.
پارک جی سونگ در سال ۲۰۱۱ در رقابتهای جام ملتهای آسیا حضور داشت و فرمانده تیم ملی کره جنوبی بود و با اتمام این رقابتها و قرار گرفتن کره در رده سوم ، با فوتبال ملی خداحافظی کرد
بازیکن میانی : مجتبی جباری
استقلال و تیم ملی ایران
سال ۲۰۱۱ را شاید بتوان بهترین سال کارنامه ورزشی مجتبی جباری دانست. او در نایب قهرمانی استقلال در رقابتهای فصل گذشته لیگ ایران تاثیر پررنگ و زیادی داشت.
خیلی ها جاری را زیدان ایران می دانند. او به خاطر گلی که در دیدار شهریور ماه دو تیم استقلال و پرسپولیس و درداربی تهران برای آبی ها به ثمر رساند، در یاد فوتبال دوستان ماندگار شد. در آن بازی جباری به عنوان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد.
بازیکن میانی: سرور جباروف
اف سی سئول/ الشباب و تیم ملی ازبکستان
بازیکن میانی و گلزن دنیای فوتبال در سال ۲۰۱۱ چه در عرصه باشگاهی و چه درعرصه ملی خوش درخشید و نقشی کلیدی در ترکیب تیم ملی ازبکستان در رقابتهای جام ملتهای اسیاداشت. رقابتی که ازبکستان توانست تا مرحله نیمه نهایی پیش برود.
او به علاوه به تیم اف سی سئول کمک کرد تا قهرمانی دو گانه ای را در کی لیگ به دست بیاورد و بعد از آن و در ماه جولای بود که به تیم الشباب پیوست. او برای آنکه سال خیره کننده ای را به پایان ببرد، عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۱ را هم مال خود کرد.
بازیکن میانی جناح چپ: مت مک کی
بریسبین روارز/گلاسکو رنجرز و تیم ملی استرالیا
بازیکن سخت کوش استرالیایی سال فوق العاده ای را در سال ۲۰۱۱ پشت سرگذاشت. او در طول این سال کاپیتانی تیم بریسبین را برعهده داشت و با تیم باشگاهی اش به قهرمانی دو گانه دست یافت و در نهایت به لیگ اسکاتلند و گلاسکو رنجرز راه یافت.
اولگر اوسیه ک، سرمربی تیم ملی استرالیا هم در رقابتهای جام ملتهای ۲۰۱۱ اعتماد فراوانی به این بازیکن داشت.
مهاجم : لی دونگ گوک
جئونبوک موتورز و تیم ملی کره جنوبی
لی دونگ کگوک با درخشش در سال ۲۰۱۱ میلادی، توانست پاسخگوی تمام انتقادات باشد. او با تیمش به قهرمانی لیگ کره جنوبی رسید و رکورد گلزنی لیگ را با به ثمر رساندن ۱۶ گل و دادن ۱۵ پاس گل به نام خودش ثبت کرد.
 ستاره سابق  تیم میدلزبورو نقشی کلیدی در رسیدن تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت ولی تیمش در نهایت با از دست دادن پنالتی در دیدار فینال، نتوانست قهرمان این رقابتها شود. عملکرد لی باعث شد تا او مجددا به تیم ملی کشورش دعوت شود.
مهاجم: جوشا کندی
ناگویا گرامپوس و تیم ملی استرالیا
جوشا کندی این فصل و در لیگ ژاپن نمایش فوق العاده ای را به اجرا گذاشت و با به ثمر رساندن ۱۹ گل فصل را برای دومین سال پیاپی به عنوان برترین گلزن جی لیگ به پایان برد.
ستاره سابق وولفسبورگ در سال ۲۰۱۱ ، هشت گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند.
تیم ذخیره
دروازه بان: مارک شوارزر (استرالیا)
مدافع: هادی عقیلی (ایران)
بازیکن میانی: احمد بوستومی (اندونزی)
بازیکن میانی: شینجی کاگاوا (ژاپن)
مهاجم: صفی سالی (مالزی)
مهاجم: پارک چو یونگ  (کره)
مهاجم: مایک هاونار (ژاپن)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد