جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

لحظه تحویل سال ۱۳۹۱+ساعت+روز عید نوروز


لحظه تحویل سال ۱۳۹۱ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران:

ساعت ساعت ۸ و ۴۴ دقیقه و ۲۷ ثانیه
روز سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۱ هجری شمسی
مطابق ۲۷ ربیع‌الثانی ۱۴۳۳ هجری قمری
و ۲۰ مارس ۲۰۱۲ میلادی

سری دوم سریال ستایش در دست ساخت

سریال تلویزیونی ستایش یکی از پر طرفدار ترین برنامه های تلویزیون در ماه های اخیر بوده است و پس از پایان سری اول آن مجموعه دوم آنهم نیز در حال ساخت است .

در این مطلب آخرین اخبار از مجموعه دوم ستایش را برای شما آورده ایم که در زیر آنهارا مشاهده میکنید .


www.goshvare.com | سری دوم سریال ستایش در دست ساخت


سعید مطلبی با اعلام این خبر افزود: قرار است سری دوم «ستایش» در ۴۰ قسمت تولید شود.

وی با تاکید بر این که نگارش فیلم نامه «ستایش ۲» همچنان ادامه دارد ، گفت: تا پیش از فروردین ماه سال ۹۱ که سری دوم «ستایش» قرار است کلید بخورد ، نگارش متن به پایان خواهد رسید.

پخش سری اول «ستایش» در ۴۴ قسمت به پایان رسید.

«ستایش ۲» نیز که فروردین ماه سال ۹۰ کلید می خورد در ۴۰ قسمت برای شبکه اول سیما ساخته می شود. این سریال را که در باکس جمعه شب های شبکه سه پخش می شد، سعید سلطانی کارگردانی می کند و آرمان زرین کوب تهیه کننده آن است.

«ستایش۲» قرار است در زمان حال ساخته شود و نقش میانسالی «ستایش» را مریلا زارعی بازی کند. برخی بازیگران سری اول نیز در سری دوم حضور خواهند داشت

سرویس دهنده وب


وب یکی از سرویس های ارائه شده بر روی اینترنت است . با استفاده از سرویس فوق امکان ارائه و توزیع اطلاعات با محتویات دلخواه و به اشکال متفاوت فراهم می گردد. اطلاعات در حریم های خاصی با نام " صفحات وب " سازماندهی می گردند. روزانه میلیون ها صفحه وب در اینترنت جهت استفاده ، درخواست و مورد مطالعه قرار می گیرد. کاربران( سرویس گیرندگان ) اینترنت با استفاده از نرم افزارهای مربوطه ( معمولا" مرورگرهای وب ) صفحات مورد نظر خود را از سرویس دهندگان اینترنت درخواست می نمایند. سرویس دهندگان ، بمنظور ارائه خدمات مبتنی بر وب از سرویس دهنده وب کمک می گیرند. سرویس دهنده وب درخواست کاربر اینترنت را اخذ و پس از یافتن اطلاعات درخواست شده ، آنها را برای متقاضی ارسال خواهد کرد. متقاضیان وب و سرویس دهندگان وب ، بمنظور مبادله اطلاعاتی از پروتکل Http استفاده می نمایند. در ادامه فرآیند فوق بطور مبسوط بررسی خواهد شد.

ادامه مطلب ...

ADSL چیست؟



انواع مختلفی از DSL وجود دارد که امکان اتصال به اینترنت را با سرعت‌ها و امکانات مختلف مهیا می‌کنند. اما نوعی که بیشتر در کشورمان شناخته شده است Asymmetric-DSL یا ADSL یا DSL نامتقارن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد DSL به مقاله آشنایی با خطوط DSL مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

آپلود مستقیم و سریع فایل ها در هاست با دستورات PHP

با استفاده از دستورات موجود در زبان PHP در این آموزش قصد داریم که فایل های مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از سرورهای سایت های دیگر بر روی سرور هاست سایت خود آپلود کنیم و از این طریق می توانیم با بالاترین سرعت و البته به صورت کاملاً مستقیم این فایل ها را در اختیار بازدید کنندگان سایت خود قرار دهیم. در این آموزش از تورتک به چگونگی انجام این کار می پردازیم.

 

مشکل آپلود فایل ها در روش معمول

یکی از مشکلات وبمسترهای سایت های دانلود نرم افزار و فایل ایرانی و دیگر کشورهایی که سرعت دسترسی به اینترنت در آن ها هنوز پایین است این است که برای آپلود فایل های نصب برنامه ها و دیگر فایل ها نیاز است ابتدا آن را از سرورهای سایت ارائه دهنده بر روی سیستم خود دانلود کنند که این کار در صورتی که فایل مربوطه بیشتر از ۱۰۰ مگابایت حجم داشته باشد با توجه به سرعت دسترسی به اینترنت در ایران غیر ممکن است و سپس لازم است که این فایل ها را از سیستم خود به سرورهای هاست خود انتقال دهند تا بازدید کنندگان سایت آن ها بتوانند این فایل ها را از این طریق بر روی سیستم خود دریافت و استفاده کنند.


آپلود فایل به هاست

ادامه مطلب ...

حضرت عشق ..

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت نبی اکرم(ص) ، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و آرزوی قبولی عزاداری های شما ، مجموعه مذهبی حضرت عشق تقدیمتون میشه  ...  این مجموعه  مربوط می شه به شهادت پیامبر اعظم(ص) و امام حسن مجتبی(ع)

>> طراح یاس گرافیک


بــزرگنـــمایــی با کـلیـــک