جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

پرسپولیس ۶ سهمیه، استقلال 4 سهمیه/ کدام یک کهکشانی‌تر می‌شوند؟

 


هر تیم می تواند 7 سهمیه لیگ برتری جذب کند. پرسپولیس تاکنون شهاب گردان، سید جلال حسینی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، حسین ماهینی و محمد قاضی را به عنوان سهمیه های لیگ برتری جذب کرده است.
گفته می شود این تیم به دنبال کریم انصاری فرد و محمدرضا خلعتبری نیز است. خلعتبری با توجه به اینکه در امارات بازی می کند سهمیه لیگ برتری به شمار نمی رود.
استقلال نیز تاکنون میثم بائو، هاشم بیک زاده، امین منوچهری و قاسم دهنوی را از لیگ برتر به خدمت گرفته و بدین ترتیب از 7 سهمیه لیگ برتری 4 نفر را جذب کرده است. باشگاه استقلال به دنبال جذب امیر حسین صادقی، سیاوش اکبرپور، کریم انصاری فرد است. آنها البته خلعتبری را هم می خواهند.
هنوز تکلیف بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری در استقلال و علی کریمی در پرسپولیس مشخص نشده است. ضمن اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس هنوز تکلیف دروازه بان دوم خود را مشخص نکرده اند.
گفته می شود امیر قلعه نویی می خواهد از دروازه بان خارجی استفاده کند اما در عین حال شنیده می شود شاید این باشگاه سراغ وحید طالب لو برود. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس هم به دنبال دروازه بان دوم است. شنیده ها حاکی از آن است که این باشگاه نیم نگاهی به طالب لو دارد اما هنوز دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای جذب گلر دوم اقدام جدی نکرده اند.
باید تا روز آخر منتظر ماند و دید کدام تیم گوی رقابت را می‌ رباید و کهکشانی‌تر می‌ شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد