جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

رویانیان: اردوی اردبیل بهتر از ترکیه است/ با انصاری فرد توافق کردیم

سایت هواداران پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با ابراز رضایت از برگزاری اردوی این تیم در سرعین گفت: اردوی اردبیل خیلی بهتر از اردوی ترکیه است.

 

محمد رویانیان در حاشیه تمرین ظهر امروز تیم پرسپولیس در سرعین در جمع خبرنگاران اضافه کرد: موقعیت سرعین و اردبیل تقریبا با کمپ ترکیه یکی است اما در عوض ما هزینه های خارجی و هنگفت پرداخت نمی کنیم.

   

وی با بیان اینکه در برگزاری اردوی اردبیل علی دایی ابتکار به خرج داده است، تاکید کرد که روند آماده سازی تیم در اردوی اردبیل بسیار مطلوب بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنینی در پاسخ به یکی از خبرنگاران که در مورد علی کریمی سئوال کرده بود، بیان داشت: تیم پرسپولیس سه تا علی دارد که ما و همه هواداران هر سه تا رو دوست داریم.

وی علی پروین، علی دایی و علی کریمی را سه تا پرسپولیسی دوست داشتنی عنوان کرد و افزود: هر سه تا هم با مزه و دوست داشتنی هستند.

 

 

رویانیان با بیان اینکه علی دایی آقای گل جهان و یک پرسپولیسی است که به آن افتخار می کنند، تاکید کرد که من کمک می کنم دایی بهترین مربی اسیا و دنیا شود.

وی تصریح کرد: بای من بزرگترین افتخار است که بتوانم سه سال کمک کنم تا دایی با کسب موفقیت های بیشتر به عنوان بهترین مربی دنیا دست یابد.

 

وی همچنین با ابراز تعجب از عدم وجود کریم انصاری فرد در اردوی اردبیل عنوان کرد: ما با این بازیکن به توافق رسیدیم و در عمل تمام کرده ایم.

رویانیان با بیان اینکه علت غیبت کریم را در اردوی پرسپولیس نمی دانم، متذکر شد: منتظریم که انصاری فرد به تیم اضافه شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد