جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

بدون اشتباهات داوری فاصله پرسپولیس و استقلال 8 امتیاز بود

موضوع :  اخبار اختصاصی ، آبان 1389 ، ساعت : 10:06 ب.ظ


                                              

پرسپولیس باز هم به اشتباهات داوری باخت، انگار همه عزم خود را جزم کرده اند تا با اشتباهات متوالی خود پرسپولیس را نابود کنند. راستی چطور است که اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس نیست و برایش ضرر به بار می آورد، اما اس تق لال از این رهگذر تنها سود می کند؟!
بیاییم امتیازات پرسپولیس و اس تق لال را در وضعیت پاک کردن اشتباهات داوران را مرور کنیم. خوب توجه کنید: منطقی بگوییم. اگر داوران علیه پرسپولیس در دیدار برار ملوان،استقلال و مس اشتباه نمی کردند، سرخپوشان به جای 3 باخت صاحب حداقل 3 مساوی بودند. حرف و ادعای ما از جنس منطق است.



نمی گوییم برد، در حداقل شرایط می گوییم مساوی و یاد آور می شویم که پرسپولیس در این بازی ها حتی می توانست برنده باشد. مثلا در بازی برابر اس تق لال اگر گل محمد نوری را قبول می کردنند شاید نتیجه به گل دوم و سوم هم می رسید، اما به هر حال از این بازی می گذریم و 2 بازی دیگر برابر ملوان و مس را هم با همان ترتیب تغییر نتیجه داده و عملکرد تیم را بدون داور و اشتباه آن ها در عرصه بیلان عملکرد به 2 مساوی دیگر منجر و منتهی می کنیم. پرسپولیس در این وضعیت امروز صاحب 8 برد، 6 مساوی و یک باخت و 30 امتیاز می بود.
حال از آن طرف داستان را بررسی می کنیم. ببینین اس تق لال در بازی برابر پرسپولیس، تراکتورسازی و شاهین از اشتباهات داوری بیشترین بهره را برده است، اگر داوران اشتباه نمی کردند برد برابر پرسپولیس به مساوی، مساوی برابر تراکتور به باخت و برد برابر شاهین به مساوی منجر می شد. یعنی 7 امتیاز اس تق لال به 2 امتیاز می رسید. اگر این اتفاق می افتاد اس تق لالی ها الان 5 امتیاز کم داشتند و به 22 امتیاز قناعت می کردند. اگر بخواهیم داستان را با ذکر و یادآوری منطق و بدون اشتباهات داوران مرور کنیم، پرسپولیس با 30 امتیاز صدرنشین لیگ شده و اس تق لال با 22 امتیاز در رده ششم جدول می ایستاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد