جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

شیث : با پرسپولیس به آن دنیا می‌روم

موضوع : مصاحبه ، مصاحبه اختصاصی ،شنبه 29 آبان 1389 ، ساعت : 01:03 ب.ظ

                           


                                          


همان طور که خبر دارید پس از پایان جلسه باشگاه پرسپولیس، خبر اخراج شیث رضایی از این تیم به سوژه بزرگ سرخ‌ها در روزهای پرآرامش و کم‌حاشیه این باشگاه تبدیل شد.
کاپیتان دوم سرخ‌ها که حالا از سه، چهار تیم لیگ‌برتری پیشنهاداتی را در اختیار دارد، بیشتر از آن چیزی که تصورش را می‌کنید پرسپولیس را دوست دارد. مصاحبه ما با شیث رضایی را بخوانید...




* از جلسه باشگاه پرسپولیس خبر داری؟
شما که بهتر از من از این جلسه خبر دارید، چرا می‌پرسید؟

* حتما باز هم نمی‌خواهی در مورد این اتفاقات صحبت کنی؟
چرا صحبت نکنم؟ اتفاقا می‌خواهم صحبت کنم. شش ماه است که حرف نزده‌ام، ولی حالا می‌خواهم صحبت کنم.
* می‌خواهی افشاگری و یا از این‌جور کارها بکنی!
من اهل این حرف‌ها نیستم. همه فکر می‌کنند الان با توجه به حکمی که اعلام شده، می‌روم و پشت‌سر دایی و بقیه حرف می‌زنم اما من دایی را دوست دارم و به او احترام می‌گذارم. باز هم در مورد دایی حرفی ندارم. او جزو اسطوره‌های فوتبال ماست و برایش احترام قائل هستم.
* بالاخره مشکل دایی با تو چه بود؟
نمی‌دانم، من که هرگز با دایی مشکل نداشته‌ام. من همیشه فقط احترام گذاشته‌ام، ولی... به هر حال می‌گویند که من روی گل استقلال مقصر بوده‌ام! البته خودتان که می‌دانید، روی آن گل فقط من مقصر نبودم و خیلی حرف‌ها در این مورد عنوان می‌شود. خوشحالم که مشکل من اخلاقی نبوده و کسی هم در این مورد حرفی ندارد. فقط دوست دارم بدانم که اگر مشکل من اخلاقی نبوده، پس چه بوده؟
* خودت با دایی در این مورد صحبت نکردی؟
چرا، یکی، دو باری صحبت کردم ولی هر بار صحبت دیگری شد. من فکر می‌کردم همه‌چیز تمام شده، ولی بعدا فهمیدم که دایی گفته من پشت‌سرش صحبت کرده‌ام و ناسزا گفته‌ام! قبلا گفته‌ام و باز هم می‌گویم که من هرگز پشت‌سر دایی حرف نزده‌ام. می‌زنم روی قرآن که راجع به دایی حرفی نزده‌ام و اینها فقط حرف و حدیث است.
* با توجه به حکمی که در مورد تو اعلام شده چه کار می‌کنی؟
هیچی، شش ماه در خانه می‌نشینم! من عاشق پرسپولیس هستم. روی دستم اسم پرسپولیس را حک کرده‌ام و نام پرسپولیس هم همیشه در قلب من است. نام پرسپولیس روی بدن شیث حک شده و حتی وقتی بمیرم هم پرسپولیس با من است و عشق به این تیم را با خودم به آن دنیا هم می‌برم.
* فکر نمی‌کنی با توجه به تصمیمی که گرفته‌ای، ضرر کنی؟
ایرادی ندارد، من در بهترین شرایط هستم. در بهترین رده سنی. حتی اگر شش ماه هم بیرون باشم، ایرادی ندارد و این را یک افتخار می‌دانم که به عشق پرسپولیس بیرون نشسته‌ام.
* برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد داری؟
بله، برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارم.
* با توجه به این شرایط و اگر دایی سرمربی پرسپولیس بماند، احتمالا باید یک فصل و نیم بیرون بمانی!
ایرادی ندارد، بیرون می‌نشینم! می‌دانم خیلی ضرر می‌کنم، ولی ایرادی ندارد و حاضرم به جای نیم‌فصل، یک فصل و نیم بیرون بمانم.
* اما تو می‌گفتی که دنبال تیم‌ملی هستی!
ببین، آدمی که عاشق باشد، کر و کور و کم‌عقل می‌شود! چیزی نمی‌فهمد، این داستان ماست!
* اما پرسپولیس حاضر است تا تو را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد!
خودم می‌دانم، از چند تیم لیگ‌برتری مثل شهرداری، استیل‌آذین و... پیشنهاد دارم و حتی شنیدم که یک تیم قطری هم مرا می‌خواهد. از باشگاه به من گفتند که شهرداری پول خیلی خوبی هم می‌دهد، ولی گفتم من عاشق پرسپولیس هستم و پیراهن پرسپولیس را با هیچ تیم دیگری عوض نمی‌کنم.
* فکر نمی‌کنی خیلی احساسی صحبت می‌کنی؟
اصلا، کاملا از روی دلم و عشقم صحبت می‌کنم. همیشه این‌طوری بوده‌ام.
* نظر حاج‌حبیب (کاشانی) در مورد این حکم چه بود؟
حاج‌حبیب در این قضیه تمام تلاشش را کرد تا همه‌چیز حل و فصل شود، ولی تلاش او به جایی نرسید، چون این بحث مربوط به مسایل فنی می‌شد و دایی باید نظر نهایی را می‌داد. من به حاج‌حبیب اعتقاد و اعتماد دارم و همیشه او را دوست خواهم داشت.
* شایعه شده بود که دادکان از طرف تو و نوید مجد به دایی زنگ زده تا تو اخراج نشوی!
نمی‌دانم، چی؟ چی گفتی؟ دادکان زنگ بزند؟ نه، آقای دادکان به دایی برای من زنگ نزده.
* راستی چطور شد که نوید مجد، مدیر‌برنامه‌های تو برای پرسپولیس بازیکن برد. بدون شک با آمدن سکوبرت خیال پرسپولیسی‌ها از بابت ماجرای تو راحت شد!
باشگاه پرسپولیس از یکی، دو ماه پیش با آقای مجد صحبت کرده بود و قرار بود که ایشان برای پرسپولیس بازیکن بیاورد. من از این بابت خیلی خوشحالم که مدیربرنامه‌های خودم به پرسپولیس بازیکن داد! من و آقای مجد آنقدر به شیث رضایی اعتقاد داریم که اگر 10 بازیکن دیگر هم بیایند، شیث می‌تواند همه آنها را بگیرد و نفر اول باشد. خدا را شکر آنقدر از لحاظ فنی به خودم اعتقاد دارم که با شنیدن این چیزها نگران نمی‌شوم.
* فعلا چه برنامه‌ای داری؟ تمرین می‌کنی؟
تمرین که می‌کنم، اما مثل همیشه بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم و مثل همیشه پرسپولیس را از جان و دل دوست دارم. اگر بشود برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به استادیوم می‌روم و در کنار تماشاچیان پرسپولیس، تیم محبوبم را تشویق می‌کنم.
* حتما می‌دانی که هواداران پرسپولیس علاقه خاصی به تو دارند و دوست دارند که تو در پرسپولیس باشی؟
هواداران پرسپولیس همیشه نسبت به من لطف دارند و متاسفانه کاری از دست من برنمی‌آید تا مقابل صحبت‌های آنها انجام دهم. از قول من به هواداران پرسپولیس بگویید که شیث به عشق شما و به عشق پرسپولیس، پیراهن تیمش را با پول و هیچ‌چیز دیگری عوض نمی‌کند؛ حتی اگر برای همیشه بیرون بماند و جوانی‌اش حرام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد