جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

Hamid Askari - Coma 3

                         

                                          



سومین آلبوم رسمی حمید عسکری با نام " کما 3 " بهمن ماه سال جاری منتشر خواهد شد. عسکری درباره انتشار آلبوم جدید خود گفت : " کارهای مربوط به آلبوم جدیدم با 9 قطعه به پایان رسیده ، مجوزهای لازم هم گرفته شده و آلبوم همین الان برای انتشار آماده است ولی با توجه به تصمیمی که گرفته ایم " کما3 " اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال زیاد  همانند آلبوم " کما1 " در بهمن ماه پخش شد .

وی در ادامه گفتگو درباره جزئیات آلبوم جدید خود گفت : " این آلبوم در ادامه ی آلبوم های " کما1" و " کما2 " ساخته شده و مثل همیشه حدودا 5 آهنگ اول از 9 قطعه کارهای انرژیک است و از قطعه پنجم به بعد آلبوم ضمن اینکه فضای ملایم و احساسی خواهد داشت ، از سازهای زنده هم بیشتر استفاده شده است . آهنگسازی کل قطعات توسط خودم انجام شده و تنطیم ها نیز توسط میلاد ترابی ، مهران خالصی ، امید حجت صورت گرفته که البته دو قطعه از کما3 توسط خودم تنظیم شده است ، همچنین ترانه های آلبوم هم توسط علی بحرینی ، داریوش شهریاری و خودم سروده شده اند و میکس و مستر کار هم توسط ایمان حجت در استودیو راگا انجام شده است . "

حمید عسکری با اعلام اینکه فضای ملودی ها نسبت به کمای 2 بیشتر حسی تر شده است ، خاطر نشان کرد : " من خط مشی که برای کارم تعیین می کنم همیشه با نظر طرفدارانم هست چون احساس کردم که شاید دوست داشتند حس قطعات نسبت به آلبوم دوم بیشتر باشد ، کلا در این آلبوم سعی کردیم کارای حسی بیشتر انجام دهیم . "
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد