جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

آسیاب بچرخ…

دلم گرفته
و چقدر می آیی به دل گرفتگی هایم،
دامنِ گلدارِ چین چین بپوشم،
چشمهایم را ببندم،
دستهایم را باز کنم،
موهای کوتاه بورِ تا شانه ام را، شانه نکشیده در بادهای کودکی رها کنم،
یک پایم روی پاشنه باشد،
پای دیگرم روی انگشت،
بچرخم
بچرخم
بچرخم

و تو ای صدای تا ابد با من،
از میان کوچه های کودکی
دست در دست خوشبختی
بلندتر از همیشه
بخوانی :

آسیاب بشین میشینم،
آسیاب پاشو پامیشم،
آسیاب بچرخ میچرخم،
آسیاب پاشو،پا نمیشم؛
جوون ننه جون،
پا نمیشم؛
جونه قفل چمدون،
پامیشم…
آسیاب تند ترش کن،
تندتر تندترش کن…

بلندتر بخوانی و من تندتر بچرخم،
باز بچرخم،
بچرخم…
با همان دامنِ گلدارِ چین چین،
با همان موهای کوتاه بور…

با همان….
من دلم گریه می خواهد…..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد