جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

اخبار موسیقی

ســهـیل جــامـی پس از درخشش در آهنگ بسیار زیبای " خـــط قـرمـز " با تنظیم کم نظیر الیاس شیرزاد و ریمیکس " وصــیـت " کاری از مسعود فولادی اینبار با آهنگ فوق العاده زیبای " احــسـاس " خواهد آمد که تنظیم این موزیک ترنس و زیبا بر عهده ی الیاس شیرزاد است . تنظیم متفاوت الیاس شیرزاد در این اثر به چشم میخورد که یکشنبه شب ( 19 دی )  پخش خواهد شد ! آلبوم جدید سهیل جامی هم اکنون در مرحله مجوز قرار دارد که بزودی عرضه خواهد شد . در این آلبوم در قسمت تنظیم نام الیاس شیرزاد به عنوان پر کار ترین تنظیم کننده ( در این آلبوم ) ، دکتر محمدرضا چراغعلی و کوشان حداد و ... به چشم میخورد که نوید آلبومی زیبا را نوید میدهد .


           



چندی پیش نام احسان غیبی از لیست خواننده‌های ممنوع الفعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خارج شد و غیبی پس از سه سال انتظار به یک قدمی انتشار آلبوم خود رسید، آلبوم احسان غیبی که «خاطره انگیز» نام دارد شامل چهارده قطعه موسیقی است. آلبومی که ابتدا قرار بود از شرکت «ترانه شرقی»، سپس شرکت «ایران گام» منتشر شود ولی در آخر به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی شرکت‌های فوق، امتیاز انتشار «خاطره انگیز» به شرکت «هنر اول» واگذار شد. شرکت «هنراول» که پیش از این با انتشار آلبوم‌هایی نظیر (فرزاد فرزین، شانس) و (محسن یگانه، رگ خواب) و (احسان خواجه امیری، یه خاطره از فردا) و... توانایی بالای خود را در انتشار و تبلیغات مناسب آلبوم‌های موسیقی به رخ دیگر کمپانی‌های داخلی کشیده بود، پس از عقد قرارداد با احسان غیبی خبر از انتشار آلبوم خاطره انگیز از طریق‌‌ همان شرکت در ماه‌های آینده داد.تمامی قطعات آلبوم «خاطره انگیز» توسط احسان غیبی سروده و آهنگسازی شده و تنظیم آلبوم بر عهده تنظیم کنندگانی نظیر دکتر محمدرضا چراغعلی، الیاس شیرزاد، کوشان حداد و یک تنظیم کننده‌ای نامی دیگر که هنوز نام او را فاش نکرده است.


پارسا چلیک بعد از موفقیت آلبوم تبرئه بخصوص تراکهای دلمو برد و بزهکار اینبار آلبومی پر مهره را بصورت مجاز روانه بازار میکند بار اصلی این آلبوم که انفجار نام دارد بر عهده الیاس شیرزاد است همچنین علیرضا طلیس چی و دی جی بلک زینگ و مهران باقری بهنوان تنظیم کننده حضور دارند . آهنگسازان این آلبوم علیرضا و علی عبدالمالکی و علی اصحابی و احسان غیبی و خود پارسا هستند در ضمن این آلبوم دو مهره سورپرایز دارد که بمحض انتشار آلبوم مشخص خواهند شد.


آخرین آلبوم فریدون آسرایی که قرار بود پاییز ۸۹ به بازار عرضه شود، به سبب آنچه که «حساسیت‌های وی در کار» اعلام شده، بهار ۹۰ به بازار نشر می‌آید. در آلبوم موسیقی آسرایی، ملودی‌ها به استثنای یک قطعه که توسط پاشا یثربی ساخته شده، از ساخته‌های خودش است. تنظیم قطعات این آلبوم را پاشا یثربی و مهران خالصی انجام داده‌اند و ترانه‌های آن نیز از عبدالجبار کاکایی، حبیبه نیک سیرتی، رضا تبریزی، حسین قیاسی و... است. پاشا یثربی در این رابطه بیان داشت: پس از آلبوم «غریبه» با تنظیم بهروز صفاریان، این آلبوم کاری متفاوت است که بنا بر اقتضای زمان، فضای خاص مود را داراست. وی تصریح کرد: البته به دلیل جساسیت‌های زیاد فریدون آسرایی، هنوز در حال آزمایش و اجرای ایده‌های مختلف روی این کار هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد