جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

اولین مصاحبه و تصاویر سال از امین حیایی




فارس سینما-همراه باشید با اولین مصاحبه و تصاویر سال از امین حیایی و حرف های جالب این بازیگر در مورد برگزاری کنسرت با محمدرضا گلزار.

امین حیایی نسبت به دیگر بازیگران پرکار تر است,آیا فقط جهت درآمدزایی فیلم بازی می کنی؟
امین حیایی:همه از من می پرسند چرا اینقدر پرکاری.همه می گویند چرا این همه حرص پول می زنی و این همه در آمد را می خواهی چه کار.دلم می خواست به همه شان بگویم که به خدا این کارهایی که من می کنم همه اش به خاطر درآمد نیست.آخر آدم پول زیاد را برای چی می خواهد؟چرا لذت می برم ولی فکر آن همه بی خوابی های من را هم کرده اند؟من از تمامی فیلم هایم راضی ام و لذت بردن من فقط با بازیگری تکمیل می شود.خیلی از فیلم ها را از روی رفاقت بازی کردم و خیلی از فیلم های دیگرم برای من واقعا مهم بوده اند.تمامی فیلمنامه هایی که من بازی کرده ام درجه یک بوده اند.
امین حیایی همیشه خوش لباس است,آیا سلیقه همسر در کار است؟
امین حیایی:از بچگی خوش لباس بودم.از همان زمان دوست داشتم خوش تیپ باشم.مگر آراستگی و شیکی بد است؟بله همسرم برای انتخاب لباس نظر می دهد.
دوست داری در عرصه کارگردانی هم وارد بشوی؟
امین حیایی:بازیگری اصلی ترین حرفه من است و هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که من همین حرفه را ادامه می دهم یا نه.ولی کارگردانی را هم خیلی دوست دارم اما کارگردانی به این سادگی ها هم نیست.کارگردانی خیلی انرژی می خواهد فکر این را بکن باید در پشت صحنه روی همه عوامل تسلط داشته باشی.
نظرت در مورد محمدرضا گلزار چی هستش؟
امین حیایی:رضا دوست صمیمی من هستش و خیلی دوستش دارم.وقتی رضا را می بینم یاد فیلم شام عروسی می افتم.یادش بخیر,چقدر پشت صحنه این فیلم ما خندیدیم.من دوست دارم با رضا یک کنسرت برگزار کنم,جدی می گویم خوب می شد با رضا در عرصه موسیقی کار مشترکی می کردیم.

تصویر(2)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد