جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

پس از مدت ها با لعیا زنگنه




فارس سینما-مدتی است لعیا زنگنه بازیگر خوب سینما و تلویزیون ایران,در سریال ها حضور ندارد و بیشتر مشغول بازی در فیلم های سینمایی است.

چرا از سال 86 به بعد کار شما شده است فقط سینما؟
لعیا زنگنه:نه کلمه فقط را خواهشا بردارید,وقتی نقش هایی که برای من زیاد ارزش نداشته باشد پیشنهاد می کنند,انتظار دارید بپذیرم.اغما و مدار صفر درجه سریال هایی بودند که شاید حضور پر رنگی نداشتم ول برایم خیلی ارزش داشتند.فعلا هم در فیلم های سینمایی بازی می کنم تا بعد هم خدا بزرگ است.
اگر امسال برای بازی در یک سریال روتین پیشنهاد دریافت کنید,می پذیرید؟
لعیا زنگنه:اگر سریال و نقشی که می خواهند بدهند مناسب من باشد چرا که نه,خیلی دلم برای سریال های خانوادگی مثل در پناه تو تنگ شده,خیلی دوست دارم دوباره چنین سریال هایی ساخته شود.تا الان هیچ پیشنهاد بازی در سریال روتین دریافت نکردم ولی خب باید دید چه می شود.
امیدواریم دوباره شاهد فعالیت شما در رسانه ملی باشیم.
لعیا زنگنه:بله,مطمئن باشید دوباره باز خواهم گشت و اینطوری تلویزیون را کنار نخواهم گذاشت.من بازیگری را با سریال شروع کردم و شاید با سریال کنار بگذارم.

تصویر(2)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد