جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

با تنظیم ‌های شهاب اکبری؛ «۱۳» محسن چاوشی در راه است

آلبوم ۱۳ با صدای محسن چاوشی را آماده انتشار دارم. شهاب اکبری با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: عنوان این آلبوم ۱۳ است و قرار است تا پایان بهار راهی بازار موسیقی شود. وی درباره اشعار استفاده شده در آلبوم مشترک خود و محسن چاوشی گفت: دراین آلبوم از اشعار شاعرانی همچون مولانا، وحشی بافقی، باباطاهر و شهریار و... استفاده شده است.

                      

به گفته اکبری، تمامی ملودی‌های «۱۳» را محسن چاوشی ساخته و ۱۰ درصد از تنظیم‌ها را نیز انجام داده است. مابقی تنظیم‌های این آلبوم را شهاب اکبری به عهده دارد.

اکبری در ادامه از نحوه تنظیم قطعات گفت: این قطعات تنظیمی تلفیقی دارند و فضای تلفیقی موسیقی سنتی و کلاسیک، منجر به ایجاد فضاهای جدیدتری شده‌اند.

در واقع تنظیم‌ها مثل کارهای قبلی خودم است با این تفاوت که از موسیقی سنتی بهره بیشتری در آن برده‌ام.
وی دلیل استفاده بیشتر از فضای سنتی را حفظ کردن حس شعر عنوان کرده و در این باره می‌گوید: می‌خواستیم حس شعر و شاعر در آن‌ها حفظ شود. اشعار این آلبوم همگی توسط محسن انتخاب شده و من دخالتی در این انتخاب‌ها نداشته‌ام ولی سعی کرده‌ام با آن‌ها ارتباط برقرار کنم تا بتوانم حس‌ها را بکر نگه دارم.

اکبری در ادامه گفت: این آلبوم فضای متفاوت تری نسبت به آلبوم‌های مشترک من و محسن دارد و جو آن فوق العاده سنگین و جدی است.

وی درباره خواننده‌های دیگری که با ان‌ها همکاری دارد گفت: آلبوم محسن یگانه را نیز از ماه آینده شروع خواهم کرد. در این آلبوم ۵ قطعه را من تنظیم می‌کنم که ملودی تمامی قطعات آلبوم را خودش ساخته است. این آلبوم فعلا «حباب» نام دارد.

وی همچنین آلبوم‌هایی را با خواننده‌های آلبوم اولی آماده انتشار دارد که از میان این خوانندگان می‌توان به حسین شریفی، حسین قربانپور و امیر بذرافشان اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد