جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

آهنگ دلم تنهاست محسن چاوشی

» خواننده : محسن چاوشی
» آلبوم : حریص
» آهنگ : دلم تنهاست

دلم تنهاست
دلگیرم
همش حس میکنم دارم بدون عشق میمیرم
دلم تنهاست
مجبورم
فراموشت کنم حالا که از چشمای تو دورم
تو میدونی
تو خیلی وقته میدونی
نمیفهمی چه بی اندازه بی رحمی
تو میدونی
تو خیلی وقته میدونی
نمیفهمی چه بی اندازه بی رحمی
تو میدونی
نفس گیره
هوای بی تو بودن سخت دلگیره
تو میدونی
چقدر شومه
هوای خونه مردی که از روی تو محرومه
تو میدونی
تو خیلی وقته میدونی
نمیفهمی چه بی اندازه بی رحمی
تو میدونی
تو خیلی وقته میدونی
نمیفهمی چه بی اندازه بی رحمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد