جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

آلبوم «خاطرات گمشده» فریدون آسرایی اردیبهشت منتشر می‌شود

در آلبوم خاطرات گمشده آسرایی با ترانه سرایانی همچون محمد صالح علاء، عبدالجبار کاکایی، سید عباس سجادی، رضا جزء مطلب تبریزی، حسین غیاثی، حبیبه نیک سیرتی، میترا روحانی استفاده کرده است


                                

فریدون آسرایی به زودی جدید‌ترین اثر خود را با عنوان خاطرات گمشده منتشر خواهد کرد. این آلبوم توسط شرکت جهان تصویر و از ابتدای اردیبهشت ماه به بازارموسیقی ایران عرضه خواهد شد.

به گزارش ایلنا در این مجموعه اشعاری از محمد صالح علاء، عبدالجبار کاکایی، سید عباس سجادی، رضا جزء مطلب تبریزی، حسین غیاثی، حبیبه نیک سیرتی، میترا روحانی و سروش دادخواه با ملودی و آهنگهایی از فریدون، پاشا یثربی، مهران خالصی واحسان خلقی اجرا گردیده است. پاشا یثربی آهنگساز جوان موسیقی ایران تنظیم قطعات این آلبوم را عهده دار بوده است ضمن آنکه مهران خالصی تنظیم قطعه گل گندم را انجام داده است.

از فریدون آسرایی پیش از این آلبوم غریبه در سال ۱۳۸۴ منتشر گردیده است که با استقبال بی‌نظیر علاقمندان به موسیقی مواجه شد به طوری که از آن به عنوان بهترین و پر فروش‌ترین اثر تاریخ موسیقی ایران یاد شد. این خواننده پرطرفدار ایرانی پیش‌تر در لس آنجلس آلبوم اولین سلام را ارائه کرده است. وی در بازگشت به کشور ضمن انتشار آلبوم غریبه، در تهیه و تولید آثار مطرحی همچون دورنگی، از تو دورم و ریمیکس همکاری داشته است.

خواننده آلبوم خاطرات گمشده در نظر دارد در سال جدید کنسرتهای متعددی را در تهران وسایر نقاط کشور برگزار کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد