جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

فرهاد جواهر کلام با آلبوم "احساسی که دارم" می آید



فرهاد جواهر کلام مدتی‌ست کار آلبوم بعدی‌اش را با همکاری گلچینی از افراد شاخص موسیقی پاپ آغاز کرده است.
وی در این‌باره  گفت: «اعتقاد دارم که این آلبوم یکی از متفاوت‌ترین کارهای چند ساله اخیرم خواهد شد . در این آلبوم تمامی کار آهنگسازی بر عهده خودم بوده است و تنظیم‌ها را نیما وارسته و فرشاد فارسی انجام داده ‌اند. همچنین از ترانه سراهای قطعات این آلبوم غیر از خودم، می‌توانم از مهشید کلاهدوز، علی صالحی و امیر ابراهیم جلالیان نام ببرم.»
وی اضافه کرد: «برای این آلبوم ۱۲ قطعه آماده کردم  و نام آنرا "احساسی که دارم" انتخاب کردم ولی هنوز برای شرکت پخش آن تصمیم نهایی نگرفتم، لازم به ذکر است که پیش از این قرار بود نام آلبوم "تو مال من، من مال تو" باشد  اما به دلیل اینکه این نام مقداری با نام اولین آلبومم (فقط خودم فقط خودت) شباهت داشت در نتیجه نام آنرا تغییر دادم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد