جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

آلبوم موسیقی پاپ بازیگران قهوه تلخ منتشر می‌شود

محمدرضا هدایتی و برزو ارجمند اواخر شهریور به بازار موسیقی می‌آیند

 آلبوم مشترک محمدرضا هدایتی و برزو ارجمند دو هنرمند مطرح سینما، تئا‌تر و تلویزیون که به تازگی در سریال قهوه تلخ به ایفای نقش پرداخته‌اند، تا اواخر شهریورماه سال جاری منتشر می‌شود. فرزاد جلالی تهیه کننده‌ی این اثر با اعلام این خبر گفت: «آلبوم در سبک موسیقی پاپ است که هشت تا ده قطعه خواهد داشت، بنده و رشید رفیعی کار آهنگسازی قطعات را بر عهده داشته‌ایم و اکثر ترانه‌های آلبوم و تنظیم کل قطعات هم توسط رشید رفیعی انجام شده است.»

او در ادامه افزود: «این آلبوم تا اواخر شهریور ماه سال جاری توسط موسسه «شیدا فیلم» به طور گسترده‌ای وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.»

فرزاد جلالی با ذکر این نکته که خود هدایتی و ارجمند در انتخاب ملودی و ترانه‌ها تاثیر بسزایی داشته‌اند، گفت: «در این آلبوم محمدرضا هدایتی و برزو ارجمند در برخی از قطعات همخوانی داشته‌اند و قطعات دیگر آلبوم نیز توسط این دو به صورت تکی اجرا شده‌است، برخلاف هنرپیشه‌های دیگر که بدون هیچ‌گونه استعدادی وارد خوانندگی می‌شوند و در این زمینه شکست می‌خورند، محمدرضا هدایتی و برزو ارجمند هر کدام پیش‌تر از این اثر، خود به صورت مستقل آلبوم منتشر کرده‌اند و تجربه‌ی لازم را در این زمینه دارند و با دارا بودن استعداد و شناخت سلیقه مردم وارد این عرصه شده‌اند، این دو هنرمند واقعا صدای بسیار زیبا و قوی دارند و حتی مهم‌تر از آن همه فاکتورهایی که یک خواننده باید برای وارد شدن به این عرصه دارا باشد را در خود دارا می‌باشند، مطمئن هستم با انتشار آلبوم مردم عزیزمان نیز شاهد اتفاق خجسته‌ای در این زمینه خواهند بود.»

نظرات 3 + ارسال نظر
vahab سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ http://nicdata.ir/portal/cart.php?gid=5

با سلام
با توجه به نیاز وبلاگ نویسان به داشتن فضایی امن برای نگهداری فایل های خود بر آن شدیم سرویس های جدید خود را با قیمت مناسب برای کاربران و وبلاگ نویسان ارائه نماییم
شما می توانید با دریافت یکی از بسته های وبلاگ نویسان به راحتی و بدون دغدغه ای فایل های خود را در آن ذخیره و در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید
علاوه بر این ها ما به شما یک دامنه رایگان ارائه میکنیم و در صورت نیاز می توانید بر روی فضای خود سایت شخصی خود را راه اندازی نمایید
برای اطلاعات بیشتر میتونید با من در یاهو تماس بگیرین
آیدی من :
vahab00@yahoo.com
با تشکر

یاسر چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ق.ظ http://www.yasgraphic.blogfa.com

سلام . کدومو انتخاب کردی ؟ بگو برات بدون اسم بفرستم ...

مهدی جان من میخوام تو وب ت تبلیغ کنم ... شرایطش چیه ؟

شرایط خاصی نیست تو وبت میام میگم

یاسر چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.yasgraphic.blogfa.com

فردا واست میذارم تو همین آدرس ...
... من اینو واست تو باب رفاقت کار کردم عزیز ...
از اول هم قیمت ندادم واسه همین ...

پنج شنبه هم آپ دارم .. بیا

ممنون واقعا ، جبران میکنم تو مسئله تبلیغات که گفتی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد