جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

بابک جهانبخش : « زندگی من » نیمه‌خرداد

بابک جهانبخش: «زندگی من» تا نیمه‌خرداد در دستان هوادارانم خواهد بود



تازه‌ترین آلبوم بابک جهانبخش خواننده جوان موسیقی پاپ ایران با نام «زندگی من» تا اواسط خرداد ماه سال جاری منتشر می‌شود. جهانبخش با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «آلبوم «زندگی من» ۱۰ قطعه دارد که کار آهنگسازی قطعات برعهده خودم، پیام هوشمند و انوشیروان تقوی بوده که تنظیم‌ها نیز توسط امیر حسین اویسی، پیام هوشمند، انوشیروان تقوی و بنده انجام شده است.»

وی در ادامه افزود: «ترانه‌های آلبوم نیز توسط محسن شیرآلی، سالیا هوشمند، مریم اسدی، علی بحرینی، رویا مجد آریا، امیر مسعود میر دامادی و خودم سروده شده‌اند.»

گفتنیست تا به حال آلبوم‌های «چی شده»، «بی‌اسم» و «احساس» از طرف بابک جهانبخش وارد بازار موسیقی شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد