جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

محسن چاوشی همچنان بی رقیب !

محسن چاوشی با آلبوم حریص , همچنان بی رقیب در صدر پر فروشترینهای 3 ماه اخیر ...


آلبوم فوق العاده زیبای محسن چاوشی با نام حریص همچنان بی رقیب در صدر جدول پرفروش ترین آلبومهای سال 89 و 90 تا این لحظه قرار گرفته است !
آلبومی که انصافا رنگ و بوی آلبوم متاسفم چاوشی را داشت و در مقایسه با آلبومهایی که اواخر زمستان 89 و یا آلبومهایی که در سال 90 تا این لحظه منتشر شده اند یک سر و گردن بالاتر بوده است ...
در کشوری مثل ایران که قانون کپی رایت به درستی اجرا نمی شود فروش یک میلیون نسخه رقم خوبی برای یک خواننده می تواند باشد اما آلبوم حریص توانست در دو هفته نخست 4 میلیون و 600 هزار نسخه بفروشد و این رقم روز به روز افزایش یافته و رکورد خیره ای کننده ای بجای گذاشته است !
این آلبوم با فروش 4.78 برابری نسبت به آلبومهایی که از اواخر زمستان 89 تا اواسط بهار 90 منتشر شده اند توانسته بی رقیب در صدر جدول فروش باقی بماند .
قطعاتی مانند چمدون ، بوف کور ، پروانه ها و ... از بهترین آثار چاوشی هستند که تا بحال از وی منتشر شده است شاید بتوان گفت حریص با توجه به معیارهای فنی موسیقایی حتی بهتر از متاسفم که هنوز هم تازه است از آب در آمده و همین دلیل باعث فروش بی نظیر این آلبوم شده .
آلبوم 13 هم به زودی منتشر خواهد شد که اشعاری از بزرگان شعر ایران را دربر گرفته که تنظیمش بر عهده شهاب اکبری بوده ، باید منتظر ماند و دید که آیا آلبوم 13 هم خواهد توانست مانند حریص بازار را تکان دهد یا خیر ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد