جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

نوری : فردوسی پور هر کاری کرد که من رای نیاورم



هافبک بازیساز پرسپولیس از نظر بینندگان برنامه ۹۰ عنوان دومین بازیکن برتر سال را از آن خود کرد. این در حالی است که ۵ گزینه دیگر وجود داشت و فردوسی پور در همان ابتدای برنامه اش از بینندگان خواست احساسی رای ندهند و نوری را انتخاب نکنند! ”محمد نوری” در خصوص نظرسنجی برنامه دیشب ۹۰ و صحبتهای فردوسی پور گفت: فردوسی پور هر کاری کرد که من رای نیاورم. در هر حال مجیدی بهترین بازیکن سال شد و حتما لیاقتش را داشته است. من به مجیدی تبریک می گویم.


وی افزود: البته من هم دوست داشتم بهترین بازیکن سال شوم اما دومی هم خیلی خوب است. این موضوع باعث افتخارم است و دست تک تک هوادارانی که به من رای دادند را می فشارم. در هر حال این انتخاب مسئولیتم را سنگین تر کرد و مطمئنا تمام سعی خود را می کنم که فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشم.

پنوری قبول دارد که در طول فصل فراز و نشیب داشته است: این حرف فردوسی پور را قبول دارم و ممکن است برای هر بازیکنی در طول فصل چنین شرایطی به وجود آید. اما باید این مساله را در نظر گرفت که من در تمام بازیهای تیمم حضور داشتم و فشار زیادی را متحمل شدم. این در شرایطی است که اکثر بازیکنانی که در نظرسنجی دیشب حضور داشتند در مقطعی از فصل مصدوم بودند و به هر حال استراحت داشته اند.

هافبک سرخپوشان در ادامه اظهار داشت: من گلزن ترین هافبک لیگ هستم و برای پرسپولیس هم گلهای زیاد و حساسی را به ثمر رساندم. با این حال همین تعداد رای را هم چون پرسپولیسی بودم، کسب کردم. مطمئنا اگر در تیم دیگری بودم اینقدر رای نمی آوردم. شاید خیلی از هواداران هم احساسی رای داده باشند. با این حال فکر می کنم اگر فردوسی پور در اول برنامه اش آن حرفها را نمی زد، حتما بهترین بازیکن فصل می شدم.

نوری در خصوص رفتن دایی از پرسپولیس گفت: هنوز که هیچ چیز قطعی نیست. آقای کاشانی گفته اند تا ۴۸ ساعت به دایی وقت می دهند و خدا را چه دیدید شاید مشکلات حل شد و علی آقا برگشت. من در طول مدتی که در پرسپولیس بودم هیچ بی احترامی از این دو به یکدیگر ندیدم و همانطور که حاج حبیب گفت دایی ۲ جام در یک فصل و نیم آورده و قطعا باز هم می تواند در این تیم موفق باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد