جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

حرفهای محسن یگانه در مجله تماشا

حرفهای محسن یگانه در مجله تماشا راجع به آلبوم جدید و سکوت اخیرش و در مورد ترک اول آلبومش !


محسن یگانه در مجله تماشا حواشی سکوت اخیرش می گوید : وقتی از من خبری در رسانه ها نیست ، عده ای که منافعشان از ضربه زدن به من تامین می شود شروع به کار می کنند تا بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند !
ولی آنها نمی دانند که وقتی خبری از من نیست باید منتظ یک اتفق محیرالعقول و ویژه باشند . من همیشه بی سر و صدا کار می کنم و پر سر و صدا باز میگردم !
این روزها در آرامش قبل از طوفان به سر می برم ... هوادارانم مطمئن باشند که هیچ اتفاقی برای من و گروهم نیافتاده و به زودی دلیل این سکوت مرا خواهند فهمید .
محسن یگانه در مورد قطعه اول آلبوم جدیدش هم می گوید : قطعه اول آلبومم یک قطعه به شدت عجیب غریب است که مطمئنم همه کسانی را که برای اولین بار به آن گوش می کنند میخکوب خواهد کرد ! تا به حال هیچ قطعه ای در این فضا در موسیقی کشور نبوده است و غالفگیری بزرگی در پی خواهد داشت .
محسن در مورد جزئیات آلبوم جدیدش هم می گوید : برعکس آلبوم رگ خواب که قبل از انتشارش درباره محتویاتش بسیار صحبت کردم درباره آلبوم جدیدم صحبت نمی کنم و برایم پرهیجان است که به طرفدارانم شوک وارد کنم !
محسن درباره شایعه اخیر جدایی اش از علی ثابت اینگونه می گوید : من و علی ثابت بهترین روزهای کاری مان را با هم در حال سپری کردن هستیم و هیچ اختلاف سلیقه ای بین مان وجود ندارد و کاملا در شرایط عالی به سر می بریم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد