جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

علیرضا نورمحمدی با پرسپولیس یکساله بست

مدافع خوش قامت و باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (جمعه) در باشگاه حضور یافت و قرارداد یکساله ای را به امضاء رساند


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا نورمحمدی مدافع سرخپوشان با توجه به اتمام قرادادش، با حضور در باشگاه و مذاکره با حبیب کاشانی و حمید استیلی قراردادش را به مدت یکسال دیگر تمدید کرد.

گفتنی است؛ علیرضا نورمحمدی بلافاصله عازم هیات فوتبال استان تهران شد تا قرارداد خود را به ثبت برساند.

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسر جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام مهدی جان ... من از صفر شروع کردم .. کلاس هم نرفتم .. از هیشکی هم کمک نگرفتم .. فقط تمرین ... تمرین .. تمرین .. و کمی حوصله و صبر .. اما از آموزش های که تو اینترنت هست استفاده کن .. همین سایت هایی که من تو وبلاگم معرفی می کنم کلی مطلب توپ دارن .. هر کمکی هم بخوای من درخدمتم ..

امین جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://3ervat.blogsky.com


کسب درآمد اینترنتی ** ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد**

???? تضمینی، قانونی و شرعی

فرصت را از دست ندهید. به درآمد میلیونی فکر کنید...

http://3ervat.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد