جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

«راست چپ»، «تقاص»، «آینه»، «دشمن خونی»

یک بیت شعر از آهنگ های «راست چپ»، «تقاص»، «آینه»، «دشمن خونی» که از البوم رگ خواب حذف شدند



«دشمن خونی من نشسته باز کنارم عقربه ها بجنبین بابا حوصلشو ندارم»

«این چه تقدیر سیاهیه خدایا
بذار این سوال و از خودم بپرسم
این تقاص چه گناهیه خدایا»

«با توام ای روزگار که گرفتی از دل ساده ی من دل خوشی هاشو فکر کنم که من و تو اینقدر بی حسابیم آی زمونه بی خیال دل ما شو»

در قطعه ی “آینه” یک آدم روانی است که جلوی آینه با خودش حرف می زند و با خودش دعوایش می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد