جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس
جزیره دانلود گرگانیان

جزیره دانلود گرگانیان

آموزش و ترفند ، نرم افزار ، پرسپولیس ، تم موبایل ، کد اپدیت انتی ویروس

جزیره گوگل ، حاکمیت گوگل بر 5 قاره جهان

تا به ‌حال نام جزیره گوگورو (Gogooroa) را شنیده‌اید؟ گوگل درصدد است این جزیره را در اوایل ماه آینده میلادی خریداری کند . شاید بپرسید : «خب ، این جزیره کجاست؟» . در جواب باید گفت که جزیره گوگورو در اقیانوس آرام قرار گرفته است و دارای دو ویژگی خاص برای گوگل است:

1- جزیره به شکل حرف G است و مشابه حرف نخست کلمه Google و نماد (logo) این شرکت است .

2- دامنه ملی (طبقه‌بندی سایت‌های اینترنتی بر مبنای کشور و نوع سازمان صاحب وب‌سایت) این جزیره  ".go" است که در سرتاسر جهان هواخواهان بسیاری برای تملک آن وجود دارد .


شرکت گوگل که دفاتر اصلی آن در شهر ماونتین ویو (Mountain View) ایالات کالیفرنیای آمریکا در ساحل جنوب ‌غربی خلیج سان‌فرانسیسکو قرار دارد ، درصدد است تمام تشکیلات خود را به این جزیره منتقل کرده و نام جزیره را به‌زودی به گوگلند (Googland) تغییر دهد . صفحه آغازین این موتور جستجو نیز در آینده‌ای نزدیک به google.go تغییر خواهد کرد . جزیره گگورو جای بسیار دلپذیری برای زندگی است و گوگلی‌ها (افرادی که در گوگل کار می‌کنند) از بسیاری از مزایای زندگی در چنین مکانی لذت خواهند برد . برای مثال ، جزیره‌نشینان گوگلی در این جامعه خودمختار مالیات نخواهند پرداخت و با درآمد گوگل زندگی خواهند کرد . هر گوگلی می‌باید در دفتر کار خود یک آکواریوم و یک ماهی استوایی داشته باشد و حداقل 20 درصد وقت هر روز کاری خود را به ماهی‌گیری اختصاص دهد . پایه غذاها در گوگلند اغلب ماهی خواهد بود زیرا ماهی سرشار از فسفر و اسیدهای امگا 3 است و هم برای سلامتی مغز و هم انجام فرآیندهای بهتر مغزی اهمیت دارد! گوگل به این طریق می‌خواهد در نبرد موتورهای جستجوی مختلف از این نقطه نظر هم برتر باشد . همچنین انجام رقص‌های استوایی محلی نیز در دستور کار گوگلی‌ها خواهد بود . دکتر اریک اشمیت مدیر اجرایی گوگل به‌زودی به‌عنوان "رئیس جمهور جمهوری گوگلند" نام خواهد گرفت . سرگی‌برین (Sergey Brin) و لری‌پیج (Larry Page) دو موسس گوگل نیز هر دو نخست‌وزیر خواهند بود و بر امور تجارت خارجی و فناوری نظارت خواهند داشت .

یکی از منابع نزدیک به این موتور جستجو اخیرا خبر از جستجوی گوگل برای یافتن پنج جزیره دیگر به شکل‌های O، O، G، L و E در دریاها و اقیانوس‌های دیگر داده است . هدف نهایی از این کار ایجاد شبکه‌ای جهانی از مراکز داده‌هاست تا به‌کمک آن این شرکت بتواند حاکمیت خود را بر پنج قاره جهان نشان دهد . اریک‌فولزدی (Eric Foolsday) سخنگوی گوگل از تایید یا تکذیب این خبر خودداری کرده است .

دیوید بیگ‌فیش (David BigFish) نیز که مدتی است با شرکت گوگل همکاری می‌کند ، به‌عنوان ناظر این جزیره انتخاب شده است . وی می‌گوید : «این یک شغل رویایی است ، من در کالیفرنیا زندگی می‌کردم و عاشق ماهی‌گیری بودم . ماهی تخصص من است . من دیوانه نیستم ، این شغل را می‌پذیرم! و احساس می‌کنم خیلی خوش شانسم!»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد